ΜΜΑ: Η νέα πλατφόρμα της Mercedes για ηλεκτρικά μοντέλα

Το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Mercedes με τη νέα πλατφόρμα MMA έρχεται το 2024

Η νέα, πιο πολυτελής πλατφόρμα MMA για ηλεκτρικά αυτοκίνητα entry-level της Mercedes-Benz θα λανσαριστεί με ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο το 2024
 
Σύμφωνα με τον CEO της Ola Kallenius, η "πρώτη ηλεκτρική" πλατφόρμα, η οποία μπορεί επίσης να δεχτεί κινητήρες εσωτερικής καύσης, θα κάνει το ντεμπούτο μιας νέας γενιάς τεχνολογίας και θα θέσει τα πρότυπα για τις μελλοντικές αρχιτεκτονικές της Mercedes που θα ακολουθήσουν.

Η ηλεκτρική πλατφόρμα MMA της Mercedes

Η Mercedes έδειξε ένα teaser της σιλουέτας ενός μεσαίου sedan με coupe στοιχεία που θα κατασκευαστεί πάνω στην νέα πλατφόρμα. Στους αναλυτές δόθηκε επίσης μια προεπισκόπηση ενός φυσικού αυτοκινήτου, αλλά δεν κυκλοφόρησαν επίσημες εικόνες.

"Αυτή η νέα αρχιτεκτονική MMA εγκαινιάζει μια νέα γενιά τεχνολογίας, τόσο στην πλευρά του συστήματος μετάδοσης κίνησης όσον αφορά την χημεία της μπαταρίας, την αποδοτικότητα. όσο και το ίδιο το σύστημα μετάδοσης κίνησης", δήλωσε ο CEO Ola Kallenius στους αναλυτές στην ημέρα κεφαλαιαγοράς του ομίλου στο Μονακό.

Ο Kallenius δήλωσε ότι το πρωτότυπο αυτοκίνητο Vision EQXX που χρησιμοποίησε η Mercedes για να επιδείξει την αυτονομία των 1.000 χιλιομέτρων της μπαταρίας ήταν το "σημείο απόδειξης στην πράξη" για την ηλεκτρική τεχνολογία στα μοντέλα ΜΜΑ.

O CEO της Mercedes Ola Kallenius

Μαζί με την αρχιτεκτονική MMA θα κάνει επίσης το ντεμπούτο του νέου συστήματος infotainment MBOS της Mercedes, το οποίο θα εμφανίζεται σε όλες τις μελλοντικές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένης της ηλεκτρικής αρχιτεκτονικής MB.EA που θα αντικαταστήσει σταδιακά την πλατφόρμα EVA2 των EQS και EQE.

Οικονομική πολιτική και entry level μοντέλα

 
Τα μικρομεσαία και μεσαία μοντέλα στην πλατφόρμα MMA θα έχουν υψηλότερο περιθώριο κέρδους από εκείνα στην τρέχουσα πλατφόρμα MFA2, η οποία περιλαμβάνει τα μοντέλα A και B-Class, δήλωσε στους αναλυτές ο Οικονομικός Διευθυντής της Mercedes, Harald Wilhelm. "Το περιθώριο κέρδους ανά μονάδα θα πρέπει να είναι καλύτερο από αυτό που είχαμε στο παρελθόν" τόνισε μεταξύ άλλων.

Η Mercedes σχεδιάζει να προωθήσει τα μοντέλα entry level με υψηλότερες τιμές και μικρότερο μερίδιο στις συνολικές πωλήσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο αριθμός των τύπων αμαξωμάτων στην κατηγορία (κυρίως μικρού μεγέθους) θα μειωθεί σε τέσσερα από επτά και το μερίδιο των πωλήσεων της Mercedes θα μειωθεί κατά 25% από τα επίπεδα του 2019, μέχρι το 2026. 

Οι πωλήσεις των entry-level Mercedes ήταν 680.000 παγκοσμίως το 2019, δήλωσε η Mercedes, αριθμός που θα μειωθεί σε 570.000 το 2021. Την ίδια χρονική περίοδο, η μέση τιμή πώλησης αυξήθηκε κατά 20%- θα είναι "σημαντικά αυξημένη" μέχρι το 2026.

Οι τιμές θα συνεχίσουν να αυξάνονται στο μέλλον, δήλωσε η Mercedes, χωρίς να γίνει συγκεκριμένη.  "Το σημείο εισόδου (σ.σ. εννοεί το κόστος) στη μάρκα Mercedes στο μέλλον θα είναι διαφορετικό από το σημερινό", τόνισε ο Kallenius.