Η Eletre οδηγεί το μέλλον της Lotus

Η Lotus Eletre είναι ένα ηλεκτρικό και σχεδόν αυτόνομο σύγχρονο SUV με την καλύτερη αεροδυναμική στην κατηγορία και αυτονομία 600km

Lotus Eletre
Lotus Eletre
Lotus Eletre
Lotus Eletre
Lotus Eletre
Lotus Eletre
Lotus Eletre
Lotus Eletre
Lotus Eletre
Lotus Eletre
Lotus Eletre
Lotus Eletre
Lotus Eletre
Lotus Eletre
Lotus Eletre
Lotus Eletre
Lotus Eletre

Μια-μια κυλούν στον βούρκο της ηλεκτρικής SUV αμαρτίας οι φίρμες που κάποτε στοίχειωναν τα παιδικά όνειρα των αρσενικών αυτού του πλανήτη. Εν αναμονή της Ferrari Purosangue, η πιο πρόσφατη αποκάλυψη ενός μοντέλου παραγωγής που θα είναι ηλεκτρικό και SUV έρχεται από την Lotus και αφορά την Eletre. Το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε σχεδόν στην τελική του μορφή καθώς δεν έχει καθρέφτες ας πούμε, οι οποίοι είναι μάλλον βέβαιο πως θα αντικαταστήσουν τις κάμερες που είδαμε, αλλά δεν υπάρχει θέμα για την Lotus και την μητρική Geely καθώς είναι προφανές πως στόχος ήταν να δείξει με αυτόν τον τρόπο, πως είναι έτοιμη για το μέλλον. 

Lotus Eletre

Για αυτό εξάλλου η Lotus Eletre εκτός από αμιγώς ηλεκτρική με δύο ηλεκτροκινητήρες σε κάθε άξονα, είναι και 4ου σταδίου αυτόνομη, κάτι που της δίνει την πρωτιά στον συγκεκριμένο τομέα. Αυτό και αν είναι statement από μια εταιρεία που μέχρι… χθες θα την προτιμούσε κάποιος με πολύ συναίσθημα μέσα στην επιλογή του, αλλά από… αύριο θα επιλέγει τα αυτοκίνητά της ως επιβάτης μιας αυτόνομης μετακίνησης. Ας μην ξεφύγουμε όμως από το θέμα μας τελείως.

Lotus Eletre

Η Lotus Eletre είναι μεγάλη σε διαστάσεις, όχι ακριβώς αυτό που περιμένει κανείς από μια Lotus αλλά είπαμε το κοινό πλέον θέλει SUV και οι εταιρείες αυτό θα του δώσουν. ‘Ετσι το μήκος της φτάνει τα 5,1m, το πλάτος τα 2,2m και το ύψος το 1.6m. Το βάρος της αγγίζει τους 2,2 τόνους και εκτός από τα νούμερα αυτά, μοιάζει και στην εμφάνιση κάπως με την Lamborghini Urus. Είναι όμως πιο αεροδυναμική σε σχεδιασμό, γεγονός άκρως απαραίτητο ώστε να φτάσει η αυτονομία στα 600 km. Σύμφωνα με την ίδια την Lotus η κεντρική ιδέα έχει τη βάση της στο σχεδιασμό τόσο της Emira όσο και της Evija κάτι που εξάλλου φαίνεται. Οι σχεδιαστές της ήθελαν να είναι "αόρατη" για τον αέρα για αυτό έχουν δημιουργήσει τις συνθήκες ώστε αυτός να περνά από πάνω, από κάτω ακόμη και από μέσα της προκειμένου να φεύγει χωρίς να δημιουργεί αντιστάσεις. 

Lotus Eletre

Κάπως έτσι θα επιτυγχάνεται και η επιτάχυνση κάτω από δύο δευτερόλεπτα, μέτρηση υπό μία έννοια άχρηστη για ένα τέτοιο αυτοκίνητο, όμως εκεί είναι οι 600 ίπποι των ηλεκτροκινητήρων, γιατί να μην τους εκμεταλλευτούμε όπως θέλουμε. Την ενέργεια θα την δίνει μια μπαταρία χωρητικότητας 105 kW, η οποία θα φορτίζει από τον στάνταρ φορτιστή των 22kW. Οι ταχύτητες φόρτισης θα είναι πολύ μεγαλύτερες φυσικά αν ανέβει κανείς σε επιλογές φορτιστών μιας και η πλατφόρμα Lotus Premium των 800V, πάνω στην οποία έχει δημιουργηθεί η Eletre, μπορεί να δεχτεί μέχρι και 350kW.

Lotus Eletre

Στο εσωτερικό το αυτοκίνητο είναι premium ως οφείλει. Η κεντρική οθόνη για οδηγό και συνοδηγό είναι υπερμεγέθης και λεπτή, ενώ υπάρχει μια αντίστοιχη και για τους πίσω επιβάτες. Από εκεί και πέρα έχουν χρησιμοποιηθεί υπερπολυτελή υλικά, φιλικά προς το περιβάλλον αφενός, ελαφριά αφετέρου, ώστε να προκύπτει ακόμη και μειωμένο βάρος, μήπως και υπάρχει επαφή έστω και στις λεπτομέρειες με την καρδιά της φιλοσοφίας του Colin Chapman που ήταν το μειωμένο βάρος στα αυτοκίνητα της Lotus. Σε αντίστοιχα premium επίπεδα είναι και οι χώροι αποθήκευσης, καθώς εκτός από τον βασικό στο πίσω μέρος, ο οποίος φτάνει τα 400 λίτρα, υπάρχουν διαθέσιμα άλλα 70 κάτω από το εμπρός καπό και πολλές θήκες στο εσωτερικό που θα εξυπηρετήσουν στην πρακτικότητα της Lotus Eletre. 

Lotus Eletre

Η Eletre εκτός από τετράπορτη που αποτελεί πρωτιά στην 74χρονη ιστορία της Lotus διαθέτει και σύστημα αυτόνομης μετακίνησης. Είναι τοποθετημένο στο παρμπριζ και είναι στην ουσία αποσπώμενο με την έννοια πως μπορεί να το χρησιμοποιήσει ο οδηγός όταν το επιθυμεί. Είναι μάλιστα τέταρτης γενιάς και σύμφωνα με την εταιρεία η end to end χρήση του μπορεί κάλλιστα να εφαρμοστεί στο να το καλέσει ο οδηγός του και να έρθει το αυτοκίνητο μόνο του από την θέση πάρκινγκ στην οποία βρίσκεται, όπως και να το αφήσει όταν φτάσει στον προορισμό του να παρκάρει μόνο του. Στο μέλλον το σύστημα θα αναπτυχθεί περισσότερο καθώς βασίζεται σε εξοπλισμό και φιλοσοφία που ήδη έχει τοποθετήσει στην Eletre η Lotus

Best of Network