Δοκιμή Hyundai Kona 1,6 Hybrid: Πώς και πόσο άλλαξε το νέο SUV

Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona Hybrid

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Σίγουρα η περίπτωση του υβριδικού Kona 2ης γενιάς δεν από εκείνες των SUV με σπορτίβ χαρακτήρα – αυτό ίσως να το ικανοποιούν περισσότερο οι συμβατικές εκδόσεις με τους 198 ίππους. Έχουμε όμως ένα ευρύχωρο και άνετο αυτοκίνητο με εσωτερικό που σου φτιάχνει τη διάθεση και έχει ότι μπορείς να φανταστείς από εξοπλισμό και συστήματα υποβοήθησης οδήγησης. Ουσιαστικά δεν του λείπει τίποτα.

Το υβριδικό σύστημα λειτουργεί υποδειγματικά και σίγουρα είναι αποτελεσματικό στην κατανάλωση.

Μπορεί να μην έχει πολλά να επιδείξει σε επίπεδο ρεπρίζ - πολλώ δε μάλλον σε τελική ταχύτητα – όμως ποιος... τρέχει πλέον. Όλοι οδηγούν συνετά και οικονομικά. Εκεί το υβριδικό Kona έχει ισχυρή συνεισφορά. Με τις σημερινές τιμές της βενζίνης θέλεις περίπου 11 ευρώ στα 100 χλμ. Δηλαδή μόλις 6 ευρώ παραπάνω από το να πήγαινες με ένα scooter 150 κ.εκ.

Hyundai Kona Hybrid

Στο θέμα της τιμής κτήσης δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως το νέο Kona έχει πλέον περάσει στα χωράφια των μικρομεσαίων SUV. Για παράδειγμα, με τα περίπου 35.000+ ευρώ που κοστίζει η κορυφαία έκδοση εξοπλισμού N Line του υβριδικού Kona της δοκιμής μας, μπορείς αντίστοιχα να αγοράσεις την μεσαία έκδοση Distinctive του Tucson με light υβριδικό σύστημα 48V, ισχύ 150 ίππων και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Τα αξίζει; Είναι στην κρίση της αγοράς.

Best of Network