Suzuki S-Cross 1.4 2WD Hybrid 48V: Μια δόση ομορφιά

Suzuki S Cross Hybrid Test Drive
Suzuki S Cross Hybrid Test Drive
Suzuki S Cross Hybrid Test Drive
Suzuki S Cross Hybrid Test Drive
Suzuki S Cross Hybrid Test Drive
Suzuki S Cross Hybrid Test Drive
Suzuki S Cross Hybrid Test Drive
Suzuki S Cross Hybrid Test Drive
Suzuki S Cross Hybrid Test Drive
Suzuki S Cross Hybrid Test Drive
Suzuki S Cross Hybrid Test Drive
Suzuki S Cross Hybrid Test Drive

ΠΡΑΞΗ

Είναι προφανές πως στις γραμμές παραγωγής της Suzuki ο χρόνος αξιοποιείται σε πράγματα που θεωρούνται ουσιαστικά σε ένα αυτοκίνητο. Το βάρος για παράδειγμα της δικίνητης έκδοσης που δοκιμάζουμε παραμένει στα 1.270 kg. Τιμή που το φέρνει σε καλύτερη μοίρα από το σύνολο των άμεσων ανταγωνιστών. Το χαμηλό βάρος συμβάλει επίσης, στην ευελιξία του S-Cross αλλά και στο να φαίνονται αρκετοί οι 129PS του 1.4 lt κινητήρα, Boosterjet, όπως τον ονομάζει η Suzuki. Το τιμόνι του ενδεχομένως να έπρεπε να μελετηθεί κάπως περισσότερο, μιας και υπολείπεται σε αίσθηση και αδικεί την ακρίβεια που έχει. 

Εσωτερικός κόσμος

Το τιμόνι ας πούμε, μιας και αναφέρθηκα σε αυτό, είναι περίπου το ίδιο με την εικόνα του Suzuki S-Cross. Ένα όχι ιδαίτερα εμπνευσμένο σε σχεδίαση αντικείμενο, αλλά "αρκετό" για να κάνει την δουλειά με άψογο τρόπο. Τα πλήκτρα που διαθέτει, είναι μεν παρωχημένα, αλλά και τέτοια που τα δάχτυλά σου συνηθίζουν σε ελάχιστα δευτερόλεπτα, με αποτέλεσμα τη δεύτερη ημέρα χρήσης να μην χρειάζεται να ασχοληθείς με άλλα χειριστήρια μέσα στο αυτοκίνητο. Αυτό βέβαια αφήνει παραπονεμένη την ολοκαίνουρια οθόνη στο κέντρο του ταμπλό. 9 ίντσες με σύγχρονα γραφικά και ενδιαφέρουσα διάταξη που σου εμφανίζει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και μετατρέπεται σε κέντρο ελέγχου όταν έρθει η ώρα για παρκάρισμα, με μια πλήρως περιμετρική καταγραφή χάρη στην κάμερα των 360°. 

Suzuki S Cross Hybrid Test Drive

Τα χειριστήρια του κλιματιστικού έχουν παραμείνει φυσικά, καθώς το σχετικό μενού δεν εντάσσεται στην νέα οθόνη, αλλά δυστυχώς σε αυτή την ανανέωση η Suzuki δεν επέστρεψε στα φυσικά χειριστήρια για την ένταση του ηχοσυστήματος. Καλό το + και το - της οθόνης, δεν λέω, αλλά αν θέλεις να πέσεις από το τσακίρ κέφι, στην απόλυτη ησυχία χρειάζεσαι όσο απαιτείται για το 0-100km/h. Και τα 9,5 δευτερόλεπτα μπορεί να είναι ικανοποιητική επιτάχυνση για ένα οικογενειακό C-SUV, είναι όμως μια αιωνιότητα σε άλλες περιπτώσεις. 

Το λες fun to drive; 

Ίσως να μην είναι τόσο σύνηθες για την συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων και σίγουρα δεν είναι για έναν εκπρόσωπο αυτής που δεν συγκαταλέγεται μεταξύ των ακριβότερων ή των πιο premium, αλλά το Suzuki S-Cross, κατά βάση, αποτελεί ένα ευχάριστο αυτοκίνητο οδηγικά. Δεν μπορείς να το πεις fun to drive, γιατί αυτό λογίζεται στα μυαλά μας ως κάτι διαφορετικό, η πραγματικότητα όμως είναι ότι με πολύ κυνικούς όρους και κριτήρια, το να έχεις μια απρόσκοπτη, απροβλημάτιστη και αναμενόμενη καθημερινότητα σήμερα, είναι σχεδόν συναρπαστικό.

Suzuki S Cross Hybrid Test Drive

Κάπως έτσι φτάνεις και σε μερικά διλήμματα που συνοδεύουν το S-Cross, όπως στην προκειμένη περίπτωση αυτό για το κιβώτιο. Με έναν και μοναδικό κινητήρα, το αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο (όπως και η επιλογή μεταξύ δικίνητου ή τετρακίνητου), είναι μέσα στα λίγα για τα οποία θα χρειαστεί να προβληματιστείς. Εμείς δοκιμάσαμε το μηχανικό κιβώτιο στο οποίο προκύπτει και πάλι μια προσοχή στη λεπτομέρεια, όσον αφορά στη λειτουργία του. Ελαφρύς επιλογέας, κλιμάκωση που αξιοποιεί την ηλεκτρική υποβοήθηση για οικονομία και διαδρομές που αν μη τι άλλο γλυκαίνουν τον επιπλέον κόπο των χειροκίνητων αλλαγών. 

 

Best of Network