
























Μπαίνεις μέσα, βάζεις ζώνη και ανοίγεις το ηχοσύστημα. Συνδέεις μέσω bluetooth κινητό, επιλέγεις τον καινούργιο δίσκο του Kendrick Lamar και βάζεις μπρος. Αν είσαι στην έκδοση Style μάλλον θα εντυπωσιαστείς από την απόδοση του ηχοσυστήματος. Στην συνέχεια χαμηλώνεις τον Kendrik γιατί πλησιάζει δρόμος με στροφές και θέλεις να συγκεντρωθείς. Παρατηρείς ότι στην ευθεία με αρκετά χιλιόμετρα δεν φθάνει αεροδυναμικός θόρυβος στην καμπίνα ενώ και ο θόρυβος κύλισης είναι χαμηλός. Εκτός αν το οδόστρωμα είναι "άγριο" και εκεί καταλαβαίνεις ότι το Fabia δεν είναι ένα μικρομεσαίο των 30+ χιλιάδων ευρώ.
Ούτε ο κινητήρας θα σε θορυβήσει, που στην περίπτωση της δοκιμής ήταν αυτός του ενός λίτρου με turbo που αποδίδει 110 ίππους, 200 Nm ροπής και συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο. Αυτή ίσως να είναι και η καλύτερη επιλογή, τόσο από άποψη ισχύος όσο και τιμής καθώς το 7άρι DSG κιβώτιο θα τσιμπήσει σε κόστος. Η κατανάλωση πολύ δύσκολα θα ξεπεράσει τα 6,8 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Κάτι σημαντικό -αν έχεις το πακέτο Τravel Αssist- είναι η σωστή θέση της ένδειξης/ προειδοποίησης για όχημα που σε πλησιάζει, δεξιά ή αριστερά. Είναι στο εσωτερικό μέρος του περιβλήματος του καθρέφτη και στην πράξη πολύ καλύτερο από εφαρμογές πολύ πιο ακριβών αυτοκινήτων, που εντάσσουν την ένδειξη μέσα στον καθρέπτη.
Ο δρόμος με στροφές ξεκινά και αρχίζεις να πιέζεις το Fabia. Δεν γίνεται να μην παρατηρήσεις ότι διαφέρει αισθητά σε σχέση με πριν ο τρόπος που πατάει στον δρόμο. Σίγουρα παίζει ρόλο η νέα πλατφόρμα που δείχνει την στιβαρότητά της αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Και η ρύθμιση των αναρτήσεων σε βοηθά να κινηθείς ταχύτατα και να φρενάρεις απότομα χωρίς να νιώθεις ότι το αυτοκίνητο χάνει την ευστάθειά του. Τουναντίον σα να του αρέσει να το ζορίζεις και όταν φτάσει στα όρια του θα στο πει με μειλίχιο και ξεκάθαρο τρόπο, άσε που πριν συμβεί αυτό τα λάστιχα θα σου έχουν "μιλήσει". Τα χειριστήρια είναι όλα σταθερά και ομοιόμορφα ζυγισμένα και υπάρχει ένα ικανοποιητικό βάρος στα πεντάλ και το τιμόνι είναι σταθερό σε όλη τη διάρκεια μιας στροφής.