



























Η απλότητα της κατασκευής παραμένει ως φιλοσοφία και βασική αρχή του είναι η χρήση και ανθεκτικότητα στις δύσκολες off road συνθήκες. Ακόμα και στην σύγχρονη εξηλεκτρισμένη εποχή του. Και ενώ κατά κύριο λόγο τα περισσότερα Wrangler κρατάνε καθαρούς τους τροχούς τους, οι συμβατικοί ασφαλτοστρωμένοι δρόμοι αποτελούν το πιο αδιάφορο πεδίο για αυτό.
Πρακτικά στο δυναμικό επαρχιακό στροφιλίκι επιβεβαιώνεις μεν την ακαμψία για το πλαίσιο που αν και τύπου σκάλας δεν εκδηλώνεται σαν φορτηγό. Εννοείται ότι απαιτεί χώρο, εννοείται ότι θέλει το χρόνο του να ανταποκριθεί στις εντολές που του δίνεις και ενδεχομένως τα χέρια σου να κάνουν μεγάλη και σβέλτη διαδρομή επάνω στο τιμόνι που το τελευταίο δεν ανταποδίδει ανάλογα, όμως τουλάχιστον η συμπεριφορά του είναι αξιοπρεπής και δεν θα σε πουλήσει με ακραίες αντιδράσεις. Η άνεση και η κύλιση σηκώνει συμβιβασμούς όταν γνωρίζεις εκ των πρότερων ότι κρίνεις ένα αυτοκίνητο με άκαμπτους άξονες εμπρός και πίσω. Η ζωηρή διάθεση όμως και το δυναμικό οδηγικό στιλ είναι στοιχεία που δεν του ταιριάζουν και το δηλώνει ευθαρσώς στον οδηγό του. Βέβαια η αντίφαση είναι ότι καταπίνει τις ευθείες αν πέσει σαν αμόνι το πόδι στο δεξί πεντάλ.
Τα 6,4 sec για τα 0-100 km/h είναι ένα μικρό δείγμα των επιδόσεων, όμως αυτή η ευκολία πάει πακέτο με μπαταρίες που χαιρετούν πρόωρα το ενεργειακό τους φορτίο. Τότε μάλιστα η θεωρητική κατανάλωση των 3,5 lt/100 km γίνεται σενάριο επιστημονικής μπαταρίας. Πρακτικά δεν ευτυχήσαμε να την επιβεβαιώσουμε, ακόμα και με τρυφερό πόδι στο πεντάλ τις μπαταρίες ταϊσμένες και την υβριδική λειτουργία στο προφίλ οδήγησης. Υπάρχει επίσης η θέση Electric που δηλώνει το προφανές για αυτονομία 35 - 40 χιλιομέτρων και η Ε-Save που πρακτικά "φυλακίζει" την ενέργεια στις μπαταρίες για να κρίνεις εσύ πότε θα την απελευθερώσεις.
Ρεαλιστικά στη θέση Hybrid μπορείς με ανθρώπινη αστική μετακίνηση να απολαμβάνεις καταναλώσεις 6 με 8 lt/100 km και αυτό είναι εντυπωσιακό για τη θηριώδη από κάθε άποψη κατασκευή. Μπορεί επίσης οι μπαταρίες να αδειάζουν γρήγορα, φορτίζουν όμως και ανάλογα γρήγορα, όποτε ακόμα και αν η δουλεία σου είναι στα 40 χιλιόμετρα μακριά από το σπίτι στο 8ωρο σε απλή οικιακή πρίζα θα έχουν αναπληρώσει το φορτίο τους. Σε wallbox μάλιστα 7,4 kWh το τρίωρο είναι υπεραρκετό.
Το Wrangler εξακολουθεί να κερδίζει σε τρόπους και φιλικότητα, έχει μαζί του και τα ηλεκτρονικά που μαζεύουν ατασθαλίες επίδοξων κασκαντέρ, όμως το βασίλειό του το συναντά σε τερέν χωμάτινο, ανάγλυφο και ολισθηρό.
Εδώ δεν ενοχλεί το ράθυμο τιμόνι, θα εκτιμήσεις τη μεγάλη απόσταση από το έδαφος των 242 mm, το ψωμωμένο 70άρι προφίλ των ελαστικών που είναι φορεμένα σε τροχούς 18'', αλλά και τις προδιαγραφές που του δίνουν οι κοντοί πρόβολοι και οι γωνίες εισόδου, ράμπας, διαφυγής (35,8 / 30,8 και 20,2 μοίρες, αντίστοιχα). Για την ανθεκτικότητα των μπαταριών σε συνθήκες Off Road δεν πρέπει να ανησυχείτε γιατί είναι προστατευμένες σε βαθμό που του επιτρέπουν υδάτινες διελεύσεις βάθους έως 762 mm.
Σε στρωτό χώμα απλά χασμουριέται μπορεί όμως να κινηθεί με ρυθμό καταιγιστικό και να καταπίνει τις αποστάσεις χωρίς να ανησυχείς ότι θα αφήσεις το μισό αυτοκίνητο στη φύση. Η ποικιλία εμποδίων τύπου Off Road θα δώσουν βέβαια νόημα στις προδιαγραφές του. Άλλωστε το Wrangler δεν έχει κατασκευαστεί για να κινείται γρήγορα σε δρόμους, αλλά για να σκαρφαλώνει παντού εκτός αυτών. Εκεί οι αντιδράσεις της ανάρτησης δεν προβληματίζουν, ενώ η τετρακίνηση και τα "κοντά" βοηθούν τα μεγιστα σε αναρίχηση και αποτελεσματικότητα πρόσφυσης. Οι αρετές του βεβαια προκυπτουν και απο τα ηλεκτρονικά που συμβάλουν με τη σειρά τους όπου χρειάζεται.
Μην ξεχνάμε φυσικά ότι εκτός από το Adaptive Cruise Control και το Forward Collision Warning + (με αυτόματο φρενάρισμα), υπάρχουν συστήματα σχεδιασμένα για περιπέτειες εκτός δρόμου, όπως το Selec Speed Control, το οποίο είναι το εκτός δρόμου Cruise Control που σας επιτρέπει να διατηρείτε μια σταθερή διαδρομή ακόμα και σε τραχύ, λασπωμένο έδαφος και απότομες πλαγιές.