Skoda Kodiaq 2.0 TDI 150 PS DSG 7 4X4: Skodiaq!

Ψάχνοντας γρήγορη απάντηση στο quiz σύντομης περιγραφής του ιδανικού SUV που ενσωματώνει τα πάντα, το σαρδάμ είναι εύστοχο

Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq
Skoda Kodiaq

"Για το ιδανικό επιλέγεις έναν μαραθωνοδρόμο turbodiesel, ένα αγχολυτικό DSG και το πακέτο Haldex 5ης γενιάς για να πατάς στα απάτητα"

ΓΙΑΤΙ ΝΑΙ

Γιατί ρεαλιστικά, οτιδήποτε παραπάνω απο ένα Kodiaq, σαν της δοκιμής, είναι απλά ματαιοδοξία

ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ

Γιατί ψάχνεις αυτά τα πέντε δυσεύρετα μέτρα να παρκάρεις καθημερινά

Ένα face lift είναι αφορμή να θυμηθείς την σταθερή αξία Skoda Kodiaq. Εδώ και μια 6ετία η μεσαίας τοποθέτησης τσεχική υπόθεση έβαλε τη Skoda σε ένα πληθωρικό SUV χώρο. Σε ένα χώρο που προσφέρει πολλά και συνήθως το ζητάει σε πολλαπλάσια ευρώ από τον ενδιαφερόμενο. Για το Kodiaq όμως το οικονομικό αντίκρισμα ανέκαθεν ήταν λογικό, συνοδεία ποιότητας και προσφοράς.

Αν λοιπόν θέλεις πληθωρικό SUV επιλέγεις Kodiaq, αν μάλιστα θέλεις να τσεκάρεις τα κουτάκια των ιδανικών επιλογών απο το ράφι παροχών επιλέγεις έναν μαραθωνοδρόμο turbodiesel, ένα αγχολυτικό DSG και το πακέτο Haldex 5ης γενιάς για να πατάς στα απάτητα. 

Skoda Kodiaq

Η ανανέωση βρήκε το SUV της Skoda κερδισμένο σε εικόνα και δυναμική, με ανυψώσεις σε καπό και θόλους, αναθεωρημένη σχεδίαση στη μάσκα και στους προφυλακτήρες, τροποποιήσεις στα φωτιστικά σώματα - τεχνολογίας full LED εμπρός πίσω - και στους προβολείς ομίχλης. Πίσω άλλαξε η μικρή αεροτομή στην κορυφή του αμαξώματος, ένας αεροδυναμικός διαχύτης πήρε θέση στη βάση του προφυλακτήρα, ενώ τα εφέ κίνησης στα φλας έδωσαν την τεχνολογική χαριτωμενιά. Το αποτέλεσμα των αλλαγών φέρνει βελτιωμένη αεροδυναμική (Cd:0,31), η οποία ωφελεί κατανάλωση και εκπομπές ρύπων.

Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 10,25 ιντσών βγάζει μάτι με το που κάτσεις στο αναπαυτικό κάθισμα και είναι η σημαντικότερη αλλαγή που αφορά το ανανεωμένο Kodiaq. Εισβάλει ακόμα πιο βαθιά στην digital εποχή, συνδυάζεται με κεντρική οθόνη αφής 9,2 ιντσών με αναβαθμισμένο λογισμικό για το infotainment και απλοποιημένη διαδικασία πλοήγησης, ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Στα συν και η επιφάνεια ασύρματης φόρτισης για επίκαιρο smartphone.

Skoda Kodiaq

Ο πρωταθλητισμός στον τομέα των χώρων ήταν εύκολη υπόθεση για την simple clever λογική των Τσέχων. Η θέση οδήγησης είναι άνετη, με καλή ορατότητα και με πολλές δυνατότητες ρύθμισης, ενώ οι αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα και τα δύο ντουλαπάκια στην πλευρά του συνοδηγού βολεύουν τα αντικείμενα που κουβαλάς καθημερινά μαζί σου.

Οι πρακτικές αρετές του Kodiaq ξεδιπλώνονται στις πίσω θέσεις και ακόμα πιο πίσω στον χώρο αποσκευών. Ακόμα και τρεις με δίμετρο ανάστημα θα απολαύσουν την καθολική ευρυχωρία σε όλες τις διαστάσεις, ενώ το πίσω κάθισμα εκτός από διαιρούμενο (60/40) είναι και συρόμενο κατά 180 mm εμπρός-πίσω, με την πλάτη του να ρυθμίζεται σε κλίση. Αν πάλι είσαι πολύτεκνος ή έχεις πολλούς φίλους, το SUV της Skoda διατίθεται και 7θέσιο.

Στην 5θεσια δική μας εκδοχή ο αχανής χώρος αποσκευών προσφέρει από 650 έως 835 λίτρα, ανάλογα τη θέση του συρόμενου πίσω καθίσματος, ενώ αναδιπλώνοντας τις πλάτες η χωρητικότητα εκτινάσσεται στα 2.065 λίτρα. Η χαρά της μετακόμισης! 

Skoda Kodiaq

Το Kodiaq όμως δεν μένει μόνο εκεί, αλλά προσφέρει την αρτιότητα που αναζητά ο μοντέρνος αγοραστής της κατηγορίας σε κάθε επίπεδο. Η σχεδίαση και η εργονομία είναι σε υψηλό επίπεδο και ο διάκοσμος αγκαζέ με τον εξοπλισμό σε λογική premium.

Το ποιοτικό ηχοσύστημα της Canton σερβίρει ήχο κρύσταλλο, ενώ μια σειρά απο ηλεκτρονικά εξασφαλίζουν ασφάλεια για κάθε ατασθαλία, αμέλεια, λάθος εκτίμηση από πλευράς οδηγού.

Skoda Kodiaq

Στο επίκεντρο βρίσκεται το Travel Assist, με όλους τους περιφερειακούς "συνεργάτες” του (Adaptive Lane Assist, Emergency Assist, Park Assist, Rear Traffic Alert, Traffic Jam Assist, Predictive Cruise Control και το βελτιωμένο Traffic Sign Recognition), ενώ η κάμερα οπισθοπορείας και τα συστήματα Area View, Park Assist και Trailer Assist, παρέχουν συμπληρωματικές βοήθειες στο παρκάρισμα ή στη μεταφορά τρέιλερ.

Skoda Kodiaq

Ο 2.0 TDI EVO έρχεται βελτιωμένος και καθαρότερος σε σχέση με τον πρότερο βίο του. Αποδίδει 150 ίππους με τη ροπή να εκπροσωπείται από τα 360 Nm, ενώ το 7άρι DSG προσφέρει την αμεσότητα ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, είτε επιλέγεις την σειριακή χειροκίνητη αλλαγή από paddles και λεβιέ, είτε την αυτόματη. Μικρή σημασία έχουν τα απόλυτα νούμερα επιδόσεων που παραμένουν κολακευτικά, όσο η αίσθηση επιτάχυνσης που είναι μεστή και γενναιόδωρη. Φυσικά υπάρχει και η τετρακίνηση, ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος πολύδισκος συμπλέκτης τύπου Haldex, που λειτουργεί γρήγορα και έξυπνα για να προλάβει την απώλεια της πρόσφυσης.

Skoda Kodiaq

Στο δρόμο απολαμβάνεις άριστο κράτημα, φυσιολογικές κλίσεις, αμεσότητα στις εντολές του τιμονιού και εξαιρετικά ποιοτική κύλιση. Είναι πραγματικά εντυπωσιακός ο τρόπος που το Kodiaq πατάει στο δρόμο, στρίβει, φρενάρει, αν και ανήκει στους γίγαντες της αυτοκίνησης με βάση το βάρος και τις διαστάσεις. Άλλωστε μέσω του Driving Mode Select προσαρμόζεις το αυτοκίνητο στα οδηγικά σου γούστα επιλέγοντας το αντίστοιχο πρόγραμμα οδήγησης (Eco, Comfort, Sport, Normal, Individual).

Εντυπωσιακή και η κατανάλωση για το μέγεθος και τα δεδομένα που μπορεί να παίξει ρεαλιστικά στα 6,5 lt/100 km κάτι που μεταφράζεται σε παραπάνω από 900 km αυτονομίας με το 60άρι ρεζερβουάρ.

Έκτος ασφαλτόστρωσης και σε ολισθηρό τερέν, η πρόσφυση εξασφαλίζεται από την τετρακίνηση, ενώ τα 190 mm από το έδαφος αφήνουν αλώβητη την κοιλιά του Kodiaq. Η ανάρτηση αντιμετωπίζει το ρυθμό και την άνεση, τa ηλεκτρονικά δουλεύουν με συνέπεια και τα δύσκολα φαινομενικά περάσματα γίνονται ευκολότερα απ’ ότι φαντάζεσαι.

Skoda Kodiaq

Οι τροχοί των 235/55R18 δεν χαλάνε τη μανέστρα της αποτελεσματικότητας, ούτε πληγώνονται ανεπανόρθωτα στην πρώτη πέτρα και η φυσικότητα που το Kodiaq καταπίνει κακοτράχαλους δρόμους είναι στο ρεπερτόριό του. Συν τοις άλλοις ο εφεδρικός ανάγκης δηλώνει παρών στο δάπεδο του χώρου αποσκευών και δεν θα αγναντεύεις τις πλαγιές του βουνού στην πρώτη στραβή, μέχρι να έρθει η βοήθεια.

Skoda Kodiaq

Το SUV της Skoda δείχνει την ίδια ευκολία είτε οι τροχοί του ανακατεύονται με τα χώματα είτε απλοποιεί την αποτελεσματικότητά του στην άσφαλτο. Διαπρέπει σε χωροταξική ευφυΐα, πορεύεται με τεχνολογία και αιφνιδιάζει ευχάριστα σε τιμή για την προσφορά του. Πως να μην του βγάλεις το καπέλο!

Skoda Kodiaq

Skoda Kodiaq 2.0 TDI 150 PS DSG 7 4X4


Κινητήρας: 4κύλινδρος turbodiesel, 1.968 cc
Κιβώτιο / σχέσεις: DSG / 7
Κίνηση: τετρακίνηση
Ισχύς: 150 ίπποι
Ροπή: 360 Nm
0-100 km/h: 9,6 sec
Τελική ταχύτητα: 200 km/h
Κατανάλωση:
μέση εργοστασιακή: 5,8 lt/100 km
μέση δοκιμής: 6,5 lt/100 km
Διαστάσεις:
ΜxΠxΥ: 4.697 mm x 1.882 mm x 1.681 mm
Μεταξόνιο: 2.788 mm
Βάρος: 1.785 kg
Χώρος αποσκευών: 650 έως 835 lt
Εκπομπές CO2: 153 g/km
Τιμή: από 39.200 €

Best of Network