





Πιο όμορφο, με άνετα καθίσματα και αισθητικές μικροαλλαγές. Α, και καινούργια φώτα
Είναι το πιο ευρύχωρο αυτοκίνητο της κατηγορίας του, έχει καλύτερα καθίσματα και οι αλλαγές στα φώτα το έκαναν ακόμα πιο ιδιαίτερο
Για την αίσθηση από το τιμόνι και το κιβώτιο, αλλά και τις μεγάλες διαδρομές του επιλογέα
"Ογδόντα στη στροφή και με ρωτάνε Μαμά;” Όχι, μπαμπάς” απαντάω. Γιατί κάθεται στο διπλανό κάθισμα ο γιος μου και μόλις μου έλεγε πόσο άνετο είναι. "Advanced Comfort” τα λένε και είναι καλύτερα σε σχέση με τα καθίσματα στο προηγούμενο Citroen C3 Aircross.
Δεν είναι ακριβώς κλασικό "γαλλικό χαλί" το Citroen C3 Aircross. Το μεγάλο ύψος στα αυτοκίνητα έχει τα θέματά του. Σε υποχρεώνει δικαίως σε πιο σκληρή ρύθμιση ανάρτησης -για να μειωθούν οι κλίσεις στις στροφές- με αποτέλεσμα να περιορίζεται λίγο η άνεση.
Γι' αυτό είναι σημαντικά τα καθίσματα "Advanced Comfort” με το αφρώδες υλικό διαβαθμισμένης σκληρότητας, γιατί δίνουν μεγαλύτερη άνεση, που σίγουρα την θέλεις σε ένα οικογενειακό B SUV όπως το Citroen C3 Aircross.
Το σίγουρο είναι ότι το αυτοκίνητο σου δίνει τη δυνατότητα να ξεχωρίζεις. Υπάρχουν 70 πιθανοί συνδυασμοί για την εξωτερική εμφάνιση! Ναι, σωστά διαβάσατε, εβδομήντα. Τώρα αν τα καταφέρετε να κυκλοφορείτε με ίδιο Citroen C3 Aircross με κάποιον άλλο, κάτι κάνετε λάθος.
Πόσο έχει αλλάξει; Άμα δείξει διαβατήριο στο αεροδρόμιο θα περάσει τον έλεγχο μεν αλλά θα κινήσει υποψίες και ίσως ερωτηθεί σε ποιον πλαστικό πήγε. Γιατί οι σχεδιαστές της Citroen ξέρουν από ανανέωση και στην περίπτωση του C3 Aircross παίρνουν έπαινο για το facelift. Τα μεγάλα -ούτε στρογγυλά αλλά ούτε τετράγωνα- φώτα του προηγούμενου μοντέλου έδωσαν την θέση τους σε άλλα, που παίζουν φώτα στη δημιουργικότητα.
Αλλά κάτι συμβαίνει με αυτές τις λεπτομέρειες σε χρώμα βουρτσισμένου αλουμινίου στο κάτω μέρος του μπροστινού προφυλακτήρα. Είναι σαν να έφυγαν από transformer και βρήκαν εκεί καταφύγιο.
Αυτά τα πλαστικά στις πόρτες υστερούν σε σχέση με το σύνολο ενώ τα υπόλοιπα υλικά στην καμπίνα είναι στην γνωστή ποιότητα της Citroen, που ξέρει τι κάνει -για να μειώνει το κόστος στις μικρές κατηγορίες- γιατί γνωρίζει που ακουμπάνε τα χέρια τους οδηγός και επιβάτες και εκεί, η αφή είναι καλή. Στην συγκεκριμένη έκδοση κερδίζει το υλικό στο άνω τμήμα του ταμπλό -και σε εμφάνιση και σε αφή.
Όμως είναι το πιο ευρύχωρο B SUV και "εδώ που έφθασες, λίγο δεν είναι τόσο που έκαμες, μεγάλη δόξα” που σίγουρα θα το εκτιμήσει όποια/ όποιος το διαλέξει για οικογενειακό αυτοκίνητο. Αυξήθηκαν και οι χώροι για μικροαντικείμενα ενώ ανάλογα με την έκδοση το πίσω κάθισμα μπορεί να κάνει παρέα με τον Optimus Prime, μια που πιάσαμε τα transformers.
Κανένας δεν είπε ότι το Citroen C3 Aircross είναι σπορ αυτοκίνητο αλλά σε κάθε περίπτωση από το τιμόνι θα μπορούσες να παίρνεις περισσότερες πληροφορίες για το τι κάνουν οι τροχοί. Πάντως δεν είναι κάτι που θα σε κάνει να μην το πάρεις. Για άλλα είναι προορισμένο το μοντέλο της γαλλικής φίρμας. Και όμως στρίβει με ταχύτητα, ακρίβεια και ασφάλεια και εκεί είναι που λες "ευχαριστώ ανάρτηση", γιατί ΟΚ μπαμπάς μεν αλλά και ενθουσιώδης της οδήγησης δε.
Τετρακίνηση δεν έχει -κάτι που διαθέτουν λίγα μοντέλα της κατηγορίας- αλλά έχει το ύψος και ανάλογα με την έκδοση τα ηλεκτρονικά που θα σου επιτρέψουν να κινηθείς εκτός ασφάλτου. Όχι υπερβολές όμως, άλλωστε σε περιορίζουν και τα ασφάλτινα ελαστικά -μπορεί και οι φωνές των παιδιών στο πίσω κάθισμα που έχουν ανακατευτεί επειδή ζήλεψες την Ντόρα την Εξερευνήτρια.
Οδηγήσαμε την έκδοση 1.5 Diesel BlueHDi των 110 ίππων με εξάρι μηχανικό κιβώτιο, το οποίο ταιριάζει με την εποχή των ακριβών καυσίμων καθώς καίει πετρέλαιο και ως γνωστόν το πετρέλαιο και πιο φθηνό είναι και η αυτονομία που δίνει στο C3 Aircross είναι καθησυχαστική για την τσέπη μας.
Κινητήρας: 4κύλινδρος turbodiesel 1.499 cc
Κιβώτιο / σχέσεις: Μηχανικό / 6
Κίνηση: Εμπρός
Ισχύς: 110 ίπποι
Ροπή: 250 Nm
0-100 km/h: 10,7 sec
Τελική ταχύτητα: 178 km/h
Κατανάλωση:
μέση εργοστασιακή: 4,3 lt/100 km
μέση δοκιμής: 5,2 lt/100 km
Διαστάσεις:
ΜxΠxΥ: 4.160 mm x 1.756 mm x 1.637 mm
Βάρος: 1.280 kg
Χώρος αποσκευών : 410 lt
Εκπομπές CO2: 122 g/km
Τιμή: από €21.400