5 σήματα εταιρειών αυτοκινήτων που έχουν κρυφά μηνύματα

Οι Ferrari, Hyundai, Audi, Lamborghini και Toyota έχουν όλες τους πασίγνωστα logo, τα οποία όμως περιέχουν και κάποιες κρυφές έννοιες που πολλοί ίσως δεν γνωρίζουν.

Auto Union Heritage logo

Κάθε εταιρεία επενδύει σημαντικό χρόνο και κεφάλαια στον σχεδιασμό ενός αυτοκινήτου. Ωστόσο, σε μια πιο πρώιμη φάση της ιστορίας τους, μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις όλων των κατασκευαστών, ήταν να δημιουργήσουν ένα εντυπωσιακό νέο λογότυπο.

Διαβάστε Επίσης

Πολλά από αυτά είναι αυτονόητα. Όπως για παράδειγμα το λογότυπο της Ford, που απεικονίζει απλώς το επώνυμο του ιδρυτή σε μια ρέουσα γραμματοσειρά και όχι τη δική του υπογραφή, όπως πολλοί πιστεύουν.

Άλλα λογότυπα, όμως, κρύβουν βαθύτερα νοήματα. Αυτά τα κρυφά μηνύματα δεν είναι απαραίτητα σημαντικά για την επιλογή μάρκας, αλλά αποτελούν μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια.

1. Audi

Audi logo

Κάθε κύκλος στο λογότυπο της Audi αντιπροσωπεύει μία από τις τέσσερις γερμανικές μάρκες που ενώθηκαν το 1932 για να δημιουργήσουν την Auto Union AG.

Οι τέσσερις αυτές αυτοκινητοβιομηχανίες ήταν οι Audi, DKW, Horch και Wanderer, και η συνεργασία τους έδωσε στη νέα ένωση τη δυνατότητα να αναδειχθεί σε κορυφαίο όμιλο στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Κάθε κύκλος φέρει και έναν μοναδικό συμβολισμό για την εκάστοτε μάρκα. Ο κύκλος της Audi αντιπροσωπεύει την πρόοδο και την καινοτομία, εκείνος της DKW τη δημιουργικότητα, του Wanderer το πνεύμα της εξερεύνησης και του Horch την πολυτέλεια.

Μαζί, οι τέσσερις κύκλοι αντικατοπτρίζουν την πολυδιάστατη φιλοσοφία της Auto Union AG ή της Audi, όπως είναι γνωστή σήμερα.

Παρά το γεγονός ότι πρόκειται ουσιαστικά για τέσσερις κύκλους που ενώνονται μεταξύ τους, η ιστορία που κρύβεται πίσω από αυτό το λιτό αλλά αποτελεσματικό λογότυπο είναι πραγματικά εντυπωσιακή.

2. Ferrari

Ferrari logo

Το logo της Ferrari είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το διάσημο Cavallino Rampante εμφανίζεται σε κάθε supercar και αγωνιστικό μοντέλο της εταιρείας, πάνω σε κίτρινο φόντο και συχνά συνοδευόμενο από την πράσινη, λευκή και κόκκινη λωρίδα της ιταλικής σημαίας.

Η ιστορία του λογότυπου ξεκινά πολύ πριν από την ίδρυση της Ferrari. Ο μαύρος ίππος ήταν το σύμβολο του ιταλού πιλότου πολεμικής αεροπορίας Francesco Baracca κατά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο, ζωγραφισμένος στο πλευρό του αεροσκάφους του.

Η μητέρα του Baracca πρότεινε στον Enzo Ferrari να χρησιμοποιήσει τον ίππο στα αυτοκίνητα αγώνων του ως σύμβολο τύχης, μια πρόταση που ο Enzo αποδέχτηκε και προσάρμοσε πάνω σε κίτρινο φόντο, τιμώντας την πόλη της γενέτειράς του, τη Μοντένα.

3. Hyundai

Hyundai logo

Σε μια πρώτη ματιά, το λογότυπο της Hyundai φαίνεται απλά σαν ένα γράμμα "H" μέσα σε ένα οβάλ περίβλημα. Ωστόσο, η πραγματικότητα είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα, καθώς φέρεται να απεικονίζει δύο ανθρώπους που δίνουν τα χέρια. Αλήθεια.

Σύμφωνα με την εταιρεία, ο ένας από τους δύο ανθρώπους είναι εκπρόσωπος της Hyundai, ενώ ο άλλος ένας ικανοποιημένος πελάτης. Η πράξη της χειραψίας συμβολίζει τη θετική σχέση μεταξύ παραγωγού και καταναλωτή, μια αρκετά ευχάριστη φιλοσοφία για να στηρίξει μια εταιρεία.

Επιπλέον, η ίδια η λέξη "Hyundai" έχει νόημα, καθώς στα κορεατικά σημαίνει "σύγχρονος".

4. Lamborghini

Lamborghini logo

Ο πασίγνωστος ταύρος κοσμεί κάθε μοντέλο της Lamborghini και όταν λέμε κάθε μοντέλο, αναφερόμαστε στα αυτοκίνητα και όχι στα τρακτέρ με τα οποία ξεκίνησε η εταιρεία.

Ο διάσημος ταύρος εμφανίστηκε για πρώτη φορά το 1963, όταν ο ιδρυτής Ferruccio Lamborghini αποφάσισε να ξεκινήσει την παραγωγή αυτοκινήτων που θα ξεπερνούσαν εκείνα του Enzo Ferrari.

Η επιλογή του ταύρου είναι αρκετά απλή. Το ζώδιο του Ferruccio ήταν ο Ταύρος, και αυτό ήταν αρκετό για να τον τοποθετήσει σε κάθε αυτοκίνητο που κατασκεύαζε. Το γεγονός ότι ο ταύρος απεικονίζεται σε επιθετική στάση, είναι εξίσου προσωπικό. Ο Ferruccio πίστευε ότι αυτή η στάση απεικόνιζε καλύτερα τον χαρακτήρα του.

5. Toyota

Toyota logo

Το εμβληματικό λογότυπο της Toyota που γνωρίζουμε σήμερα παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1989, ως μέρος του εορτασμού των 50 χρόνων της εταιρείας στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η ομάδα σχεδιασμού χρειάστηκε συνολικά πέντε χρόνια για να ολοκληρώσει την τελική μορφή του, η οποία αποτελείται ουσιαστικά από τρία σχήματα οβάλ τοποθετημένα το ένα πάνω στο άλλο.

Ωστόσο, το λογότυπο δεν είναι απλώς διακοσμητικό, αλλά φέρει και συμβολικό νόημα. Τα δύο εσωτερικά οβάλ αντιπροσωπεύουν τη σχέση που δημιουργείται ανάμεσα στον καταναλωτή και την εταιρεία, ενώ η επικαλυπτόμενη διάταξή τους υποδηλώνει ότι και οι δύο πλευρές ωφελούνται από αυτή τη σχέση.

Το μεγαλύτερο οβάλ που τα περιβάλλει, συμβολίζει τον κόσμο που αγκαλιάζει την Toyota. Παράλληλα, τα δύο εσωτερικά οβάλ σχηματίζουν το γράμμα "Τ", που είναι το αρχικό της εταιρείας.

Όπως συμβαίνει με πολλά σύγχρονα λογότυπα αυτοκινήτων, το έμβλημα της Toyota είναι οριζόντια συμμετρικό, πράγμα που σημαίνει ότι φαίνεται το ίδιο είτε το κοιτά κανείς από μπροστά είτε στον καθρέφτη.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network