Αυτό είναι το απόλυτο Mazda RX-7 και βγαίνει στο σφυρί (εικόνες)

Η εμφάνισή του παραπέμπει σε όχημα που έχει φτιαχτεί για την πίστα, όμως αυτό το RX-7 είναι ένα όχημα δρόμου, απλά όχι και τόσο διακριτικό. Και βγαίνει στο σφυρί από τον οίκο Axxle στο Σίδνεϊ.

Mazda RX-7 RE Amemiya
Mazda RX-7 RE Amemiya
Mazda RX-7 RE Amemiya
Mazda RX-7 RE Amemiya
Mazda RX-7 RE Amemiya
Mazda RX-7 RE Amemiya
Mazda RX-7 RE Amemiya
Mazda RX-7 RE Amemiya
Mazda RX-7 RE Amemiya
Mazda RX-7 RE Amemiya
Mazda RX-7 RE Amemiya
Mazda RX-7 RE Amemiya
Mazda RX-7 RE Amemiya
Mazda RX-7 RE Amemiya
Mazda RX-7 RE Amemiya
Mazda RX-7 RE Amemiya
Mazda RX-7 RE Amemiya
Mazda RX-7 RE Amemiya
Mazda RX-7 RE Amemiya
Mazda RX-7 RE Amemiya

Αγαπητοί λάτρεις του Gran Turismo, θυμάστε την RE Amemiya; O διάσημος ιαπωνικός οίκος μετατροπών που ειδικεύεται στη βελτίωση των Mazda με περιστροφικούς κινητήρες, προετοιμάζοντάς τα για συμμετοχή σε διάφορες διοργανώσεις ιαπωνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, έκλεισε μισό αιώνα ζωής.

Διαβάστε Επίσης

Περιστασιακά μάλιστα, εφαρμόζει την τεχνογνωσία του και σε αυτοκίνητα για χρήση σε δημόσιους δρόμους. Όπως για παράδειγμα αυτό το RX-7 Spirit R Type A με 90.000 χιλιόμετρα στο οδόμετρο, μία από τις κορυφαίες εκδόσεις του θρυλικού Mazda με κινητήρα Wankel.​​​​

Mazda RX-7 RE Amemiya

Κατασκευάστηκαν μόλις 1.044 τέτοια μοντέλα -και μόνο 53 σε κόκκινο χρώμα- κάτι που το καθιστά αρκετά σπάνιο.

Ενώ το εργοστασιακό μοντέλο περιοριζόταν στην απόδοση των 280 ίππων, η Amemiya εκτόξευσε την ισχύ του στους 596 ίππους. Έχει σχεδόν την ίδια δύναμη με μια Porsche Carrera GT και μάλιστα πετυχαίνει τον ίδιο χρόνο 0-100 km/h, σε 3,5 δευτερόλεπτα. Ναι, είναι τόσο γρήγορο.

Mazda RX-7 RE Amemiya

Ανοίγοντας το καπό, θα δείτε πολλά μπλε καλώδια, ενώ κάτω από όλα αυτά κρύβεται ένας κινητήρας 13B-REW με δύο τουρμπίνες HKS, ECU της Apexi, intercooler ARC και bridge porting. Αν όλα αυτά σας φαίνονται ακαταλαβίστικα, να ξέρετε ότι ουσιαστικά σημαίνουν πως τα τύμπανα των αυτιών σας θα πρέπει να είναι προετοιμασμένα για μια σοβαρή επίθεση.

Αντίστοιχα εντυπωσιακή είναι και η εξωτερική εμφάνιση, με ένα όχι τόσο διακριτικό body kit που βελτιώνει την αεροδυναμική και την ψύξη. Το αυτοκίνητο είναι εστιασμένο στη μείωση του βάρους, με το καπό, τον πίσω διαχύτη, την επιφάνεια των πίσω φαναριών και τμήματα των θόλων των τροχών κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.

Mazda RX-7 RE Amemiya

Όπως και η υπερβολικά μεγάλη πίσω αεροτομή, που επιπλέον είναι και πλήρως ρυθμιζόμενη.

Μικρότερες λεπτομέρειες περιλαμβάνουν μια επίσης μεγάλη εξάτμιση της Prodrive σε γαλάζιο χρώμα για μέγιστη αισθητική, σφυρήλατες ζάντες Advan 17 ιντσών, πίσω από τις οποίες βρίσκονται οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων και η ανάρτηση Bilstein.

Mazda RX-7 RE Amemiya

Υπάρχει ακόμη και γάντζος ρυμούλκησης μπροστά, σε περίπτωση που το παρκάρετε άθελά σας σε κάποιο χαντάκι.

Αν νομίζατε ότι το εσωτερικό θα ήταν πιο διακριτικό, ετοιμαστείτε να αναθεωρήσετε. Ένα από τα χαρακτηριστικά αυτού του RX-7 είναι η εξαιρετικά χαμηλή θέση οδήγησης που σας φέρνει κυριολεκτικά σε επαφή με την άσφαλτο, ενώ τα πόδια σας εκτείνονται μπροστά.

Mazda RX-7 RE Amemiya

Τα χειριστήρια είναι τοποθετημένα πολύ κοντά μεταξύ τους σε ένα άκρως συμπαγές περιβάλλον, ενώ, ως μοντέλο που φέρει την υπογραφή της Amemiya, διαθέτει πρόσθετες μεγάλες οθόνες πάνω στο ταμπλό. Δεν θα τις χρησιμοποιήσετε ποτέ πραγματικά, αλλά είναι ωραίο να τις βλέπετε.

Mazda RX-7 RE Amemiya

Τα κόκκινα καθίσματα Recaro είναι φτιαγμένα από ανθρακονήματα και Kevlar, ενώ το τιμόνι είναι της Nardi Personal. Η μεγαλύτερη αλλαγή όμως, είναι το roll cage που εκτείνεται μέχρι και τους επιβάτες.

Αυτό το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πρόκειται να δημοπρατηθεί από τον οίκο Axxle στο Σίδνεϊ, με εκτιμώμενη τιμή λίγο στα επίπεδα των 200.000 ευρώ.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network