Υπάρχουν κάποιες εταιρείες, που συνηθίζουν να κάνουν δώρα καλωσορίσματος σε νεοπροσλαμβανόμενα μέλη τους. Μια από αυτές είναι και η Ferrari, αν και προφανώς η τακτική αυτή δεν αφορά τους πάντες, αλλά είναι επιλεκτική. Βρισκόμαστε πίσω στο 1989 και ο Γάλλος πιλότος της F1, Alain Prost, έχει μόλις κερδίσει τον τρίτο του παγκόσμιο τίτλο στο τιμόνι της McLaren. H μεταγραφή του στην ομάδα της Ferrari προκάλεσε αρκετό θόρυβο εκείνη την εποχή, με την ιταλική ομάδα να τον υποδέχεται στις τάξεις της, κάνοντάς του δώρο μια κατακόκκινη F40.
Και μπορεί ο Prost να μην έμελλε να μακροημερεύσει στην αγωνιστική ομάδα της Ferrari και το διαζύγιο μεταξύ τους να μην ήταν αυτό που αποκαλούμε βελούδινο, όμως η μεταξύ τους συμβίωση ξεκίνησε με ιδανικό τρόπο και μία από τις πιο διάσημες Ferrari όλων των εποχών. Η οποία όμως, δεν φάνηκε να συγκίνησε ιδιαίτερα τον "καθηγητή", καθώς σύμφωνα με τον οίκο RM Sotheby's, ο ίδιος επιβεβαίωσε πως παρέλαβε τη Ferrari, αλλά δεν τη χρησιμοποίησε ποτέ και την πούλησε πολύ σύντομα.
To τι ήταν αυτό που έκανε τον Prost να αδιαφορήσει για ένα από τα πιο διάσημα supercars της εποχής, με τον V8 2.9 lt με διπλό τούρμπο και 480 ίππους, παραμένει άγνωστο. Για την ακρίβεια, το μόνο που έκανε ο Prost αφού παρέλαβε το αυτοκίνητο, ήταν να υπογράψει στην οροφή του, κάτι που είναι ορατό ακόμη και σήμερα. Ο επόμενος ιδιοκτήτης της συγκεκριμένης F40, ήταν ο Graham de Zille, συλλέκτης της Ferrari και οδηγός αγώνων Challenge Series.
Μετά τον de Zille, η F40 πέρασε από διάφορα χέρια, πριν από μια σύντομη επιστροφή στο Maranello το 2016 για τον εορτασμό της 70ής επετείου της μάρκας, όπου τερμάτισε δεύτερη σε έναν αγώνα επίδειξης στο Fiorano. Στη συνέχεια επέστρεψε σε γαλλικό έδαφος, όπου και βρίσκεται μέχρι σήμερα.
Το αυτοκίνητο έχει διανύσει λιγότερα από 6.000 km από τότε που ταξινομήθηκε καινούργιο στο όνομα του Prost το 1990, και είναι προφανώς χωρίς καταλυτικό μετατροπέα και ρυθμιζόμενη ανάρτηση, κάτι που όχι μόνο δεν ενοχλεί, αλλά αντίθετα επιθυμούν οι υποψήφιοι αγοραστές αυτού του μοντέλου. Ο οίκος RM Sotheby's υπολογίζει η F40 να πιάσει μεταξύ 2,5 και 3 εκατομμυρίων ευρώ, χωρίς φυσικά να αποκλείεται να φτάσει και πιο ψηλά.
Διαβάστε ακόμα:
- Δοκιμή Toyota Corolla Cross 2.0L Hybrid 4x4: Γιατί αυτό και όχι το Corolla;
- BYD Seagull: Tο ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 9.600 ευρώ
- Το καλύτερο video της Lamborghini Revuelto μέχρι τώρα
- Γιατί ο Ryan Gosling προσπαθεί να κλέψει ρολόι TAG Heuer Carrera οδήγωντας 911 Turbo