Το Σάββατο 14 Ιουνίου το νέο τεύχος του Top Gear κυκλοφορεί στα περίπτερα μαζί με την εφημερίδα "Κεφάλαιο". Είναι καλοκαιρινό που σημαίνει πως θα σε συνοδεύσει στις παραλίες που θα επισκεφτείς και φέτος και είναι επίσης πλούσιο σε θεματολογία αλλά και φωτογραφίες με τις καλύτερες που έχεις δει εδώ και πολύ καιρό σε ελληνικό περιοδικό. Όλα αυτά είναι για να ξορκίσουμε το κακό, καθώς είναι το 13ο ελληνικό Top Gear που κυκλοφορεί, αλλά ποτέ δεν ήμασταν προληπτικοί και ποτέ δεν μας απασχόλησαν τέτοιου είδους θέματα.

Αντίθετα μας απασχόλησε αρκετά να απολαύσουμε την νέα BMW M5 όπως της αρμόζει, δηλαδή με το πλάι και οδηγώντας τους 727 ίππους της σε όλες τις συνθήκες. Εξάλλου αυτός είναι και ο χαρακτήρας της. Ένα all around μεγάλο GT αυτοκίνητο που θα ικανοποίησει, οποιονδήποτε σε οποιοδήποτε περιβάλλον.
Ασχοληθήκαμε και με τα δεύτερα μέρη. Το δεύτερος μέρος του Tesla Model Y προσπαθώντας να εντοπίσουμε τις διαφορές του και αν έχει τελικά καμία ομοιότητα με το προηγούμενο που ήταν best seller σε παγκόσμιο επίπεδο. Δεύτερο μέρος και για την Alfa Romeo Stradale όμως. Το ομορφότερο αυτοκίνητο στον κόσμο, (τουλάχιστον έτσι λένε πολλοί) και η αρχική έμπνευση εκσυγχρονίζεται σε design και τεχνολογία και φέρνει στον κόσμο μας ένα στολίδι.
Στολίδι δεν είναι η Bugatti Bolide. Είναι αγρίμι. Ένα κτήνος σε τροχούς με τον W16 να μας αποχαιρετά σε ένα αυτοκίνητο που κλείνει ένα σημαντικό κεφάλαιο της αυτοκινητικής ιστορίας, δημιουργώντας ένα ξεχωριστό μόνο για το ίδιο. Με κάτι διαφορετικό φτάσαμε στην Νέα Ζηλανδία για πολύ συγκεκριμένους λόγους, καταλαβαίνοντας πως το Hyundai Santa Fe είναι ικανό να σε ταξιδέψει στα πέρατα της γης.

Για τους αγωνιστικούς τύπους, σκαλίζουμε το μεγάλο σε όλα του φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ για τους ρετρό τύπους ψάχνουμε ανάμεσα στις παλιατζούρες της συλλογής του Rudi Klein. Σκουριά, βρωμιά και σκόνη εκατομμυρίων ευρώ που έμενε στο σκοτάδι επί δεκαετίες.
Καλό καλοκαίρι να έχουμε και ραντεβού τον Σεπτέμβριο.