
Η Toyota, η παγκοσμίου φήμης ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία που μας έχει συνηθίσει σε αυτοκίνητα αξιόπιστα, κάποιες φορές όχι τόσο συναρπαστικά οδηγικά, αλλά και ενίοτε εξαιρετικά εμπνευσμένα, ανακοίνωσε πως αλλάζει πορεία. Θέλει να κατασκευάζει πιο διασκεδαστικά αυτοκίνητα.
Και το ανακοίνωσε με έναν χαρακτηριστικό για την Toyota τρόπο. Σε μια χρηματοοικονομική συνέντευξη Τύπου, σοβαρή, τεχνική, αλλά με κάποιες ενδιαφέρουσες πινελιές. Εκεί, ο διευθύνων σύμβουλος, Koji Sato, απάντησε σε ερώτηση σχετικά με τη μείωση των συναρπαστικών αυτοκινήτων στον δρόμο με μια δόση ενθουσιασμού.

"Νιώθω ακριβώς το ίδιο", δήλωσε ο Sato. "Ένα αυτοκίνητο, δεν είναι αυτοκίνητο αν δεν είναι διασκεδαστικό. Γι’ αυτό και δεν θα επιτρέψουμε ποτέ να γίνουν τα αυτοκίνητά μας απλά εμπορεύματα".
Η αρχή έγινε με το GR Yaris
Και αν αναλογιστεί κανείς τη σύγχρονη πορεία της Toyota, δύσκολα μπορεί να διαφωνήσει. Η εταιρεία έχει ήδη καταφέρει πολλά στον τομέα του "fun to drive", με αποκορύφωμα το εντυπωσιακό GR Yaris.
"Δεν μπορούμε πλέον να πουλάμε αυτοκίνητα μόνο με ανανεώσεις μοντέλων", πρόσθεσε ο Sato. "Ούτε με ελαφρώς καλύτερη κατανάλωση ή νέο σχεδιασμό. Όλα κρίνονται από το πάθος για δημιουργία προϊόντων που αγγίζουν την καρδιά των ανθρώπων. Φυσικά, τα σπορ αυτοκίνητα πρέπει να είναι εντυπωσιακά, αλλά αν αυτό το πάθος δεν υπάρχει σε όλα τα μοντέλα, δεν θα φτάσουμε στους πελάτες. Προσπαθώ να εμφυσήσω αυτό το πνεύμα σε κάθε ομάδα έργου".
"Αυτή είναι η Toyota που θέλω να χτίσω, και θα συνεχίσω να εργάζομαι πάνω σε αυτό και φέτος", κατέληξε.
Ίσως γι’ αυτό και η νέα, 6η γενιά του RAV4 διατίθεται πλέον και σε έκδοση GR Sport με περισσότερους από 300 ίππους, νέα ανάρτηση και πιο παιχνιδιάρικο χαρακτήρα. Και φυσικά, ας μην ξεχνάμε και το ήδη μυθικό GR Yaris.
Ο Sato, πρώην επικεφαλής της Gazoo Racing, συνεχίζει το όραμα του προκατόχου του, Akio Toyoda, ο οποίος το 2017 είχε δηλώσει χαρακτηριστικά: "Τέλος στα βαρετά αυτοκίνητα".
Και εμείς διαβάζουμε αυτό το μήνυμα ως: "Φέρτε αμέσως μια Supra Mk6 με κινητήρα V8". Αυτό ακούγεται σαν πραγματική διασκέδαση.