
Το Mini Countryman, ένα SUV που παραδοσιακά σχετίζεται με ασφάλτινες διαδρομές, αναγεννιέται μέσα από μια τολμηρή και ακραία μεταμόρφωση από τους ειδικούς του off-road, Delta4x4 και X-Raid, την ομάδα που έχει δοξαστεί στο Ράλι Ντακάρ.
Το αποτέλεσμα είναι ένα εντυπωσιακό ψηφιακό concept, το οποίο υπόσχεται νόμιμη χρήση σε δημόσιους δρόμους, επιδόσεις και αγωνιστικό ταμπεραμέντο.

Η αρχική ιδέα, σύμφωνα με την X-Raid, ξεκίνησε ως πρωταπριλιάτικο αστείο, αλλά σύντομα εξελίχθηκε σε ένα σοβαρό project. Οι δύο εταιρείες παρουσίασαν αρχικά ένα tuning πακέτο για το Mini Countryman, το οποίο περιλάμβανε νέες ζάντες, ελαστικά παντός εδάφους, ψηλότερη ανάρτηση και χαρακτηριστικά πορτοκαλί γραφικά. Και αυτά ήταν μόνο η αρχή.
Εμπνευσμένο από το Ντακάρ
Η πιο σκληροπυρηνική έκδοση αντλεί έμπνευση από τα αγωνιστικά οχήματα της X-Raid που θριάμβευσαν στο Ντακάρ. Το αμάξωμα έχει φαρδύνει κατά 200 χιλιοστά με την προσθήκη προεκτάσεων στους θόλους των τροχών, ενώ η προστατευτική μπάρα εμπρός και τα επιπλέον φώτα LED στη μάσκα και την οροφή, προσδίδουν επιβλητική εμφάνιση και ενισχυμένη ορατότητα.

Η πρακτικότητα ενισχύεται ακόμα περισσότερο από την μπαγκαζιέρα οροφής, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει εξοπλισμό για overlanding, όπως εφεδρικό τροχό πλήρους μεγέθους, δοχεία καυσίμου και αλυσίδες χιονιού.
Στα πίσω πλαϊνά παράθυρα έχουν προστεθεί έξτρα αποθηκευτικοί χώροι, ενώ διακοσμητικές ζώνες πάνω στο καπό και την πίσω πόρτα δίνουν έναν ακόμη πιο σκληροτράχηλο χαρακτήρα. Το τελικό αισθητικό αποτέλεσμα, ολοκληρώνεται με ματ γκρι περιτύλιγμα και έντονες πορτοκαλί λεπτομέρειες.
Έτοιμο για κάθε έδαφος

Κάτω από την εντυπωσιακή εμφάνιση, το Countryman X-Raid πατά πάνω σε ζάντες 18 ιντσών Delta4x4 Hanma και ελαστικά παντός εδάφους της Loder, ενώ η ανάρτηση έχει αναβαθμιστεί ώστε να προσφέρει έξτρα 50 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος.
Αν και δεν έχουν ανακοινωθεί μηχανικές αναβαθμίσεις, το μοντέλο της ψηφιακής απεικόνισης φαίνεται να βασίζεται στο ηλεκτρικό Mini Countryman SE All4, με δύο ηλεκτροκινητήρες, 308 ίππους και αυτονομία 341 χιλιομέτρων χάρη στην μπαταρία των 66,5 kWh.
Ωστόσο, οι μετατροπές εκτιμάται ότι μπορούν να εφαρμοστούν και σε άλλες εκδόσεις του Countryman, όπως την υβριδική έκδοση με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2.0 λίτρων.

Θα το δούμε στην παραγωγή;
Παρότι το όχημα παραμένει προς το παρόν ψηφιακό concept, οι εταιρείες αφήνουν ανοιχτό το ενδεχόμενο για παραγωγή περιορισμένων μονάδων, εφόσον υπάρξει αρκετό ενδιαφέρον από το κοινό. Σημαντικό είναι το γεγονός ότι το πακέτο μετατροπής είναι πλήρως νόμιμο για χρήση σε δημόσιους δρόμους.
Παράλληλα, πληροφορίες αναφέρουν ότι και η ίδια η Mini εξετάζει την εξέλιξη μιας πιο σκληροτράχηλης έκδοσης του Countryman, αν και δεν έχουν διαρρεύσει ακόμη επίσημες λεπτομέρειες.
Μένει να φανεί αν αυτή η "Dakar” εκδοχή του Mini θα περάσει τελικά από την οθόνη στην άσφαλτο, ή ακόμα καλύτερα, στην έρημο.