Peralta S: Μια Maserati MC20 φόρος τιμής στην θρυλική Boomerang (εικόνες)

Κάποτε ο Giorgetto Giugiaro έφτιαξε την Maserati Boomerang και εντυπωσίασε ολόκληρο τον πλανήτη, τώρα ο γιος του Fabrizio έφτιαξε την Peralta S πάνω σε μια Maserati MC20.

Peralta S Maserati MC20 Fabrizio Giugiaro
Peralta S Maserati MC20 Fabrizio Giugiaro
Peralta S Maserati MC20 Fabrizio Giugiaro
Peralta S Maserati MC20 Fabrizio Giugiaro
Peralta S Maserati MC20 Fabrizio Giugiaro
Peralta S Maserati MC20 Fabrizio Giugiaro
Peralta S Maserati MC20 Fabrizio Giugiaro
Peralta S Maserati MC20 Fabrizio Giugiaro
Peralta S Maserati MC20 Fabrizio Giugiaro
Peralta S Maserati MC20 Fabrizio Giugiaro
Peralta S Maserati MC20 Fabrizio Giugiaro
Peralta S Maserati MC20 Fabrizio Giugiaro
Peralta S Maserati MC20 Fabrizio Giugiaro
Peralta S Maserati MC20 Fabrizio Giugiaro
Peralta S Maserati MC20 Fabrizio Giugiaro

Θυμάστε την εμβληματική Maserati Boomerang, σχεδιασμένη από τον Giorgetto Giugiaro; Η Peralta S είναι η σύγχρονη επανερμηνεία του, δια χειρός Fabrizio Giugiaro, γιου του Giorgetto, και δημιουργήθηκε αποκλειστικά για τον Μεξικανό συλλέκτη αυτοκινήτων Carlos Peralta.

Peralta S Maserati MC20 Fabrizio Giugiaro

Ένα σφηνοειδές αριστούργημα

Το σχέδιο της Peralta S ακολουθεί την ίδια ριζοσπαστική σφηνοειδή φιλοσοφία με το πρωτότυπο Boomerang. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά χαρακτηριστικά της είναι η γυάλινη θόλος που καλύπτει την καμπίνα, ανοίγοντας ταυτόχρονα την οροφή και τις πόρτες σε μια ενιαία, θεαματική κίνηση.

Διαβάστε Επίσης

Το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο από εκτεθειμένο αλουμίνιο, με μία βασική γραμμή να διατρέχει όλο το μήκος του αυτοκινήτου. Οι επιφάνειες παραμένουν γενικά επίπεδες και συνεχείς, με δύο βασικές ακμές που συνδέουν το ρύγχος, την οροφή και την ουρά του οχήματος.

Σχεδιαστικά δάνεια από ιστορικά αυτοκίνητα

Η Peralta S ενσωματώνει στοιχεία από διάφορα εμβληματικά μοντέλα. Οι προβολείς θυμίζουν εκείνους της πρώτης γενιάς του Honda NSX, αλλά εκτείνονται σε μια ενιαία φωτεινή μπάρα. Στο κάτω μέρος του ρύγχους, γραμμές εμπνευσμένες από τη Ferrari Daytona SP3 προσθέτουν δυναμισμό, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε τετραγωνισμένα φώτα που φέρνουν στον νου τη Lamborghini Gallardo.

Peralta S Maserati MC20 Fabrizio Giugiaro

Όταν αναπτύσσεται η πίσω αεροτομή, η ομοιότητα με την Mercedes-AMG One γίνεται ιδιαίτερα αισθητή.

Υψηλές επιδόσεις με καρδιά Maserati MC20

Κάτω από το φουτουριστικό αμάξωμα, η Peralta S βασίζεται στο σασί και τον κινητήρα της Maserati MC20. Αυτό σημαίνει ότι εξοπλίζεται με έναν 3.0 λίτρων V6 twin-turbo, απόδοσης 621 ίππων και 730 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς. Με δεδομένο ότι τα μηχανικά μέρη παραμένουν αμετάβλητα, η Peralta S πιθανότατα διατηρεί τις επιδόσεις της MC20, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 325 χλμ./ώρα.

Κλασικό και φουτουριστικό εσωτερικό

Στην καμπίνα, η Peralta S συνδυάζει ρετρό στοιχεία με σύγχρονες πινελιές. Τα καθίσματα, το ταμπλό και οι εσωτερικές επιφάνειες είναι επενδυμένα με δέρμα, ενώ ορισμένα τμήματα διαθέτουν μεταλλικό φινίρισμα χρωμίου. Παρά τον έντονα κλασικό χαρακτήρα, υπάρχει μια μικρή οθόνη infotainment, ενώ το τιμόνι είναι γεμάτο κουμπιά, ενισχύοντας την αίσθηση υψηλής τεχνολογίας.

Peralta S Maserati MC20 Fabrizio Giugiaro

Φόρος τιμής στο παρελθόν με ματιά στο μέλλον

Ο Fabrizio Giugiaro περιγράφει την Peralta S ως ένα αυτοκίνητο που αποτυπώνει το στυλ των ‘70s, χωρίς καμία σύνδεση με τα σημερινά μοντέλα. "Ήθελα να το εμπλουτίσω με αναφορές και σχεδιαστικές λεπτομέρειες από ένα παρελθόν που έγραψε ιστορία, ενώ παράλληλα αποτελεί ένα αφιέρωμα στον πατέρα μου, μέσα από μια σύγχρονη ερμηνεία των όγκων του Boomerang", δήλωσε χαρακτηριστικά.

Με τη μοναδική της αισθητική και τις εντυπωσιακές της επιδόσεις, η Peralta S είναι ένα έργο τέχνης πάνω σε τροχούς, που ενώνει το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της αυτοκίνησης.

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Best of Network