Η Toyota παρουσίασε την τελευταία έκδοση της Toyota GR Supra, την A90 Final Edition, μια περιορισμένης παραγωγής εκδοχή που είναι και η τελευταία καθώς σηματοδοτεί την ολοκλήρωση της τρέχουσας γενιάς.
Με έμπνευση από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και πλήθος βελτιώσεων σε ισχύ, αεροδυναμική και οδηγική απόδοση, η νέα έκδοση είναι η απόλυτη πρόταση για τους λάτρεις του σπορ αυτοκινήτου.
Περιορισμένη παραγωγή, ανώτερη απόδοση
Η A90 Final Edition διαθέτει τον τρίλιτρο κινητήρα των 435 ίππων, που αποδίδει 95 ίππους περισσότερους από την προηγούμενη έκδοση. Η ροπή έχει αυξηθεί στα 570 Nm, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 270 χλμ./ώρα. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν αναβαθμισμένη εισαγωγή αέρα, χαμηλότερης αντίστασης καταλύτη και προηγμένα συστήματα ελέγχου κινητήρα.
Για καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές, η Toyota εξοπλίζει την A90 Final Edition με αγωνιστικής έμπνευσης ρυθμιζόμενη ανάρτηση KW και βελτιώσεις στο σύστημα διεύθυνσης. Ενισχυμένα αεροδυναμικά στοιχεία, όπως αεροτομή τύπου "swan neck” και μπροστινό splitter από ανθρακονήματα, βελτιώνουν την απόδοση και σταθερότητα σε υψηλές ταχύτητες.
Εσωτερικό και σχεδίαση με έμφαση στον οδηγό
Στο εσωτερικό, αγωνιστικά καθίσματα RECARO με επενδύσεις Alcantara εξασφαλίζουν άνεση και στήριξη στις δυναμικές συνθήκες οδήγησης. Το τιμόνι, οι επενδύσεις και οι λεπτομέρειες από ανθρακονήματα ενισχύουν την πολυτέλεια και την αποκλειστικότητα της έκδοσης.
GR Supra Lightweight EVO: Οδηγική σύνδεση χωρίς προηγούμενο
Παράλληλα, η Toyota παρουσίασε και ένα ακόμη μοντέλο, την Toyota GR Supra Lightweight EVO, με αναβαθμίσεις στην ανάρτηση, το πλαίσιο και την αεροδυναμική, προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια και αμεσότητα στην οδήγηση, παραμένοντας πιστή στη φιλοσοφία του Supra.
Ένα θρυλικό μοντέλο που εξελίσσεται
Από την πρώτη γενιά του το 1978, το Supra αποτέλεσε πρότυπο για τα σπορ αυτοκίνητα με την κλασική διάταξη κινητήρα εμπρός/κίνηση πίσω. Το 2019, η Toyota το αναβίωσε με τη σειρά GR Supra, ανανεώνοντας τη σχέση της με τους λάτρεις της αυτοκίνησης.
Η παραγωγή της A90 Final Edition θα περιοριστεί σε 300 μονάδες παγκοσμίως, με την Toyota να υπόσχεται πως, παρόλο που η τρέχουσα γενιά ολοκληρώνεται, η Supra θα συνεχίσει να εξελίσσεται μέσα από τη συμμετοχή στους αγώνες.