Η νέα Porsche 911 Turbo έρχεται και θα είναι υβριδική

Η έκδοση Turbo της 911 (992.2) πρόκειται να αποκτήσει το υβριδικό σύστημα που συναντάμε και στη νέα 911 GTS Hybrid, που μπορεί να μην μπαίνει στην πρίζα, αλλά αυξάνει ουσιαστικά την ισχύ.

Porsche 911 υβριδική Carrera GTS

Η νέα Porsche 911 Turbo που έρχεται το επόμενο έτος ως MY2026, θα διαθέτει το ίδιο υβριδικό σύστημα που έχει ήδη τοποθετηθεί στην πρόσφατη Carrera GTS, επιβεβαίωσε ο οικονομικός διευθυντής της γερμανικής εταιρείας.

Διαβάστε Επίσης

Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και οικονομικός διευθυντής, Lutz Meschke, δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι η έκδοση Turbo της ανανεωμένης γενιάς 911 (992.2) θα μπει στην παραγωγή το δεύτερο εξάμηνο του 2025.

Porsche 911 Turbo 50 Years

Είπε επίσης ότι θα έρθει "με τις κυψέλες Varta". Η Varta είναι η γερμανική εταιρεία που παρέχει τις μπαταρίες των 1,9 kWh για το υβριδικό πακέτο ισχύος της GTS και μια επιχείρηση που η Porsche έσωσε από οικονομική καταστροφή με μια ένεση ρευστότητας ύψους 60 εκατομμυρίων ευρώ, τον Αύγουστο.

Η GTS MY2025 δεν είναι PHEV, καθώς δεν μπορεί να κινηθεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, ενώ οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί ελάχιστα. Όμως παρέχει μια επιπλέον ώθηση 54 ίππων, μέσω ενός κινητήρα που είναι τοποθετημένος μέσα στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων.

Με ηλεκτρικό τούρμπο

Ο κινητήρας αυτός, ενεργοποιεί ένα ηλεκτρικό turbo, που μειώνει το χρόνο που μεσολαβεί από το πάτημα του δεξιού πεντάλ μέχρι την απόδοση της μέγιστης ροπής, από 2 δευτερόλεπτα σε μόλις μισό δευτερόλεπτο.

Η Porsche σκέφτηκε έναν νέο επίπεδο 6κύλινδρο 3.6 λίτρων για την 2025 GTS, ο οποίος αρκείται σε ένα μεγάλο turbo (επειδή η υστέρηση δεν αποτελεί πλέον θέμα) και αποδίδει συνολική ισχύ συστήματος 540 ίππων και 609 Nm ροπής.

Διαβάστε Επίσης

Αυτό φέρνει την GTS πάρα πολύ κοντά στα χωράφια της 911 Turbo, η οποία συνεχίζει αμετάβλητη για το 2025, αποδίδοντας 580 ίππους ή 650 ίππους ως Turbo S. Οι πληροφορίες υποδηλώνουν ότι η Turbo του 2026 θα αποκτήσει μια πιο ισχυρή έκδοση του συστήματος κίνησης της GTS, ενώ θα πρέπει να θεωρείται σίγουρο ότι ακόμα και η βασική Turbo, θα αποδίδει πάνω από 600 ίππους.

Ο Meschke αποκάλυψε επίσης στους δημοσιογράφους, ότι η Carrera S μπαίνει στην παραγωγή το πρώτο εξάμηνο του 2025. Όπως και η βασική Carrera που έκανε το ντεμπούτο της μαζί με την GTS τον Μάιο, η Carrera S δεν διαθέτει κανενός είδους υβριδική τεχνολογία και δεν αναμένεται να έχει δραματικές τεχνολογικές αλλαγές.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

ΤΗΕ FUTURE OF DRIVING

Όταν η πολυτέλεια συναντά την τεχνολογική υπεροχή

Best of Network