Η Audi θα αλλάξει το σήμα με τους τέσσερις κύκλους

Σύμφωνα με το Reuters η Audi θα αλλάξει το σήμα με τους τέσσερις κύκλους σε συγκεκριμένα μοντέλα. Τι αναφέρει το δημοσίευμα του διεθνούς πρακτορείου ειδήσεων.

Audi A5 2024

Τα νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Audi που αναπτύσσονται στην Κίνα για την κινεζική αγορά δεν θα χρησιμοποιούν το λογότυπο της αυτοκινητοβιομηχανίας με τους τέσσερις δακτυλίους, δήλωσαν -σύμφωνα με το Reuters- δύο άτομα με άμεση γνώση των σχεδίων.

Η απόφαση οφείλεται σε "εξέταση της εικόνας της μάρκας", δήλωσε ένας από τους ανθρώπους. Αντανακλά επίσης τη χρήση αρχιτεκτονικής αυτοκινήτων που αναπτύχθηκε από κοινού με τον κινεζικό εταίρο SAIC και την αυξημένη εξάρτηση από τοπικούς προμηθευτές και τεχνολογίες.

Διαβάστε Επίσης

Το Reuters δεν μπόρεσε να μάθει αν η νέα σειρά, η οποία έχει την κωδική ονομασία "Purple", θα έχει διαφορετικό λογότυπο ή θα φέρει απλώς το όνομα Audi στα οχήματα.

Ένα πρωτότυπο αυτής της σειράς μοντέλων αναμένεται να παρουσιαστεί τον Νοέμβριο, όταν η Audi θα εξηγήσει επίσης την "ιστορία της μάρκας" της σειράς, είπαν οι δύο άνθρωποι. Ένα τρίτο άτομο που ενημερώθηκε για το θέμα δήλωσε ότι προγραμματίζονται εννέα μοντέλα μέχρι το 2030.

Οι πηγές αρνήθηκαν να κατονομαστούν, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει δημοσιοποιήσει τα σχέδια.

"Ουδέν σχόλιο" από την Audi

Η Audi, η οποία ανήκει στο Volkswagen Group, αρνήθηκε να σχολιάσει αυτό που αποκάλεσε "εικασίες". Η SAIC ανέφερε σε δήλωσή της στο Reuters ότι τα ηλεκτρικά που ετοιμάζουν θα είναι "αληθινά Audi με αυθεντικό DNA της Audi".

Η Audi πούλησε λιγότερα από 10.000 ηλεκτρικά στην Κίνα τους πρώτους έξι μήνες του 2024. Αντίθετα, οι κινεζικές premium EV μάρκες Nio και Zeekr πούλησαν η καθεμία οκτώ φορές περισσότερα.

Η νέα σειρά EV της Audi θα χρησιμοποιεί μια μπαταρία CATL και ένα προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS) από την κινεζική τεχνολογική startup Momenta, δήλωσαν οι δύο άνθρωποι με άμεση γνώση των σχεδίων. Η ηλεκτρική αρχιτεκτονική της μάρκας EV της SAIC, IM Motors, θα χρησιμοποιηθεί στη σειρά "Purple", πρόσθεσαν.

Διαβάστε Επίσης

Η ανάπτυξη αυτοκινήτων ειδικά για την Κίνα επιτρέπει στις ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες να έρθουν σε επαφή με τα τελευταία χαρακτηριστικά των EV και τα κινεζικά γούστα, ενώ παράλληλα στοχεύουν σε μια τεράστια πελατειακή βάση.

Τα αυτοκίνητα που αναπτύσσονται στην Κίνα δεν αναμένεται να εξαχθούν αρχικά στην Ευρώπη ή σε άλλες αγορές. Αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Audi και η VW πιθανότατα θα κάνουν περαιτέρω έρευνα πριν προσαρμόσουν τα μοντέλα αυτά για άλλες αγορές, δήλωσε ο Yale Zhang, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας συμβούλων Automotive Foresight με έδρα τη Σαγκάη.

Η VW έχει επίσης επιδιώξει να αξιοποιήσει την κινεζική τεχνογνωσία στα EV. Έφτασε σε συμφωνία με την Xpeng φέτος που θα δει όλα τα τοπικά παραγόμενα EVs με το σήμα VW να χρησιμοποιούν αρχιτεκτονική που αναπτύχθηκε από κοινού με την κινεζική εταιρεία.

Τα ηλεκτρικά της Audi που πωλούνται σήμερα στην Κίνα θα συνεχίσουν να έχουν το λογότυπο με τους τέσσερις δακτυλίους. Πρόκειται για το Q4 e-tron που κατασκευάζεται με την FAW, το Q5 E-tron SUV που κατασκευάζεται με τη SAIC και το Q6 E-tron που κατασκευάζεται με τη FAW και θα κυκλοφορήσει αργότερα φέτος.

Το Q6 E-tron είναι το πρώτο αυτοκίνητο της Audi που χρησιμοποιεί την προηγμένη ηλεκτρική πλατφόρμα premium platform (PPE) της VW και θα χρησιμοποιεί ένα ADAS που θα προμηθεύεται από τη Huawei, όπως ανέφεραν πηγές.

Πηγή: Automotive News Europe

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network