Η DS παρουσίασε το DS 7 VAUBAN το πιο προστατευμένο όχημα της γκάμας της που απευθύνεται σε λίγους και εκλεκτούς γιατί προσφέρει την θωράκιση που απαιτεί μια μερίδα ανθρώπων γύρω μας και μάλιστα με την elegant αισθητική που κάνει οποιοδήποτε αυτοκίνητο ξεχωριστό.

Το DS 7 VAUBAN πήρε το όνομά του από τις οχυρώσεις που χτίστηκαν στα τέλη του 17ου αιώνα. Οι οχυρώσεις του Vauban - που αριθμούν δώδεκα σε δέκα διαφορετικά διαμερίσματα (νομούς) - περιλαμβάνονται στον κατάλογο των μνημείων παγκόσμιας κληρονομιάς της UNESCO.

Συνολικά, ο μαρκήσιος Sébastien Le Prestre de Vauban επέβλεψε περισσότερες από εκατό οχυρώσεις - οχυρά που αποτελούν μέρος πόλεων, αυτόνομα ή σε σύνολα - στη Γαλλία και την Ευρώπη. Στην Ασία και την Αφρική, αρκετές ακροπόλεις και φρούρια υιοθέτησαν το σύστημα που καθιέρωσε ο Vauban.
Και το αυτοκίνητο;
Ναι φυσικά, το αυτοκίνητο. Το DS 7 VAUBAN έχει σχεδιαστεί ως ένα ειδικά προστατευμένο όχημα με βάση το DS 7 E-TENSE 4x4 300 παραγωγής. Έχει ίδιο μήκος με αυτό, δηλαδή 4,59 μέτρα. Είναι ενισχυμένο με αραμίδια, που ακούγεται σαν μικρόβιο από την θάλασσα αλλά είναι μια κατηγορία ελαφρών υλικών, ιδιαίτερα ανθεκτικά στα χτυπήματα και τη θερμότητα.

Οι ίνες HPPE (πολυαιθυλένιο υψηλής απόδοσης) προσφέρουν στην προστάσια στο αμάξωμα και σε άλλα μέρη και ο θωρακισμένος χάλυβας καθώς και το γυαλί ασφαλείας ενισχύουν το όχημα για ένα επίπεδο προστασίας VPAM 4 (προστασία από όπλα χειρός).

Ίσως το πιο εντυπωσιακό όλων είναι πως το βάρος του έχει αυξηθεί κατά μόλις 164 κιλά. Κάπως έτσι το DS 7 VAUBAN διατηρεί σχεδόν τις ίδιες επιδόσεις με το απλό DS 7, δηλαδή επιτάχυνση από 0 έως 100 km/h μόλις 0,2 δευτερόλεπτα μεγαλύτερη, από τα 5,9 δευτερόλεπτα του DS 7 E-TENSE 4x4 300.

Διαθέτει ανάρτηση DS ACTIVE SCAN SUSPENSION που είναι ελεγχόμενη με κάμερα και γενικώς οι επιλογές που έχουν γίνει στο DS 7 VAUBAN το καθιστούν μια μοναδική πρόταση αφιερωμένη στη γαλλική τέχνη του ταξιδιού.

Το αυτοκίνητο κατασκευάζεται σε συνεργασία με την WELP. Tο DS 7 VAUBAN κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στη Γαλλία, συναρμολογείται στο εργοτάξιο της Mulhouse και στη συνέχεια μετατρέπεται από την WELP France στο Hérimoncourt, μετά την εξαγορά μέρους ενός πρώην εργοταξίου της Stellantis.

Για την οδήγησή του χρειάζεται απλή άδεια οδήγησης και όχι βαρέου οχήματος, όπως ισχύει για τα περισσότερα αυτοκίνητα του ανταγωνισμού, ενώ οι τιμές του είναι επίσης ανταγωνιστικές, ξεκινώντας από τα 165.000 ευρώ. Αναμένεται να πάρει έγκριση τύπου τον Ιούνιο και ακολούθως θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις.