Πρεμιέρα της Mercedes-AMG GT 63 S E Performance στο F1 GP Κίνας

Πρόκειται για την πρώτη plug-in υβριδική Mercedes-AMG και την ταχύτερη όλων των εποχών με 0-100 km/h σε 2,8 δευτερόλεπτα.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Το αυτοκίνητο που βλέπεις μπροστά σου, είναι η Mercedes-AMG GT 63 S E Performance. Όσο μεγάλο όμως είναι το όνομα, τόσο μικρό είναι το νούμερο της επιτάχυνσης.

Για την ακρίβεια είναι το μικρότερο από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο έχει το logo της AMG στο αμάξωμά του. Ναι, σωστά κατάλαβες. Πρόκειται για την ταχύτερη AMG όλων των εποχών, με 0-100 km/h σε μόλις 2,8 δευτερόλεπτα.

Διαβάστε Επίσης

Αν και τα νέα για την συγκεκριμένη έκδοση είχαν κυκλοφορήσει από τα τέλη του περασμένου χρόνου, η Mercedes χρειαζόταν το κατάλληλο περιβάλλον για να την παρουσιάσει επίσημα. Και αυτό βρέθηκε σε μία πίστα της F1, αυτήν της Κίνας, στο πλαίσιο του αγώνα που διεξήχθη την Κυριακή 21/4.

Κάτω από το καπό της, φιλοξενείται το ιδιαίτερα σοφιστικέ υβριδικό σύστημα που εξέλιξε η AMG και έχει σαν βάση έναν V8 4.0 λίτρων. Αυτόν που είδαμε και στην 4θυρη εκδοχή της. Και ο οποίος έχει ισχύ 816 ίππων και 1.420 Nm ροπής.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Όσο για τον ηλεκτροκινητήρα, γιατί αν δεν το πρόσεξες, υπάρχει ένα καπάκι θύρας ανεφοδιασμού ηλεκτρονίων στον πίσω προφυλακτήρα, αυτός διαθέτει το δικό του κιβώτιο δύο ταχυτήτων, καθώς και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Είναι σε θέση να παρέχει 204 ίππους αθόρυβα στον πίσω άξονα κατά την εκκίνηση, ή στον μπροστινό άξονα μέσω της διάταξης AWD όταν το πίσω μέρος αρχίσει να ολισθαίνει κατά την ακαριαία επιτάχυνση. Τοποθετημένη πίσω βρίσκεται και η μπαταρία των 6,1 kWh για καλύτερη κατανομή του βάρους.

13 ηλεκτρικά χιλιόμετρα

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Η Mercedes υποστηρίζει πως αν της συμπεριφερθείς απαλά και με τρόπο, η AMG GT 63 S E Performance θα σου το ανταποδώσει εξασφαλίζοντάς σου πάνω από 10 χιλιόμετρα κίνησης με ηλεκτρική ενέργεια. Πιθανότατα όμως δεν θα το κάνεις. Βλέπεις, βρίσκεσαι στη θέση οδήγησης ενός αυτοκινήτου που έχει εξελιχθεί παίρνοντας feedback από την ομάδα F1 της Mercedes.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

Υπάρχουν ακόμη και 8 προγράμματα οδήγησης στη διάθεσή σου. Οι ονομασίες τους λίγο πολύ αναμενόμενες. Electric, Battery hold, Comfort, Slippery, Sport, Sport+, Race και Individual. Όλα αυτά ρυθμίζουν τη λειτουργία του συστήματος κίνησης και του κιβωτίου ταχυτήτων, του συστήματος διεύθυνσης, την απόσβεση, ακόμη και τον θόρυβο. Και σε κάθε ένα από αυτά, η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί από την κίνηση στο ρελαντί μέχρι το φρενάρισμα.

Γερή δόση τεχνολογίας

Εμβαθύνοντας στην Mercedes-AMG GT 63 S E Performance, την πρώτη plug-in AMG, είναι βέβαιο πως θα έρθεις αντιμέτωπος με μπόλικη τεχνολογία. Τα πάντα είναι ενεργά σε αυτήν. Ενεργά αμορτισέρ και ενεργή τετραδιεύθυνση, μια ενεργή αεροτομή κρυμμένη καλά στο κάτω μέρος του αμαξώματος και μια όχι και τόσο διακριτική στο πίσω μέρος, η οποία ενεργοποιείται ανάλογα με την ταχύτητα.

Mercedes-AMG GT 63 S E Performance

"0-100 km/h σε 2,8 δευτερόλεπτα. Kανένα μοντέλο της AMG δεν είχε τέτοια επιτάχυνση στο παρελθόν", δήλωσε ο επικεφαλής της AMG, Michael Schiebe. "Η GT 63 S E Performance συνδυάζει απίστευτες επιδόσεις με μια πολύ δυναμική οδηγική εμπειρία και το αποτέλεσμα ηλεκτρίζει". Κυριολεκτικά, θα προσθέταμε.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network