Παρουσιάστηκε η νέα Maserati GranCabrio με V6 biturbo κινητήρα 542 ίππων (εικόνες)

Κινητήρας V6 biturbo 542 ίππων τσεκ. Θέσεις για τέσσερις επιβάτες τσεκ. Τρίαινα στην μάσκα και όχι μόνο τσεκ. Ανοιχτή οροφή πολύ τσεκ. Υποδεχθείτε τη νέα Maserati GranCabrio.

Maserati GranCabrio Trofeo
Maserati GranCabrio Trofeo
Maserati GranCabrio Trofeo
Maserati GranCabrio Trofeo
Maserati GranCabrio Trofeo
Maserati GranCabrio Trofeo
Maserati GranCabrio Trofeo
Maserati GranCabrio Trofeo
Maserati GranCabrio Trofeo
Maserati GranCabrio Trofeo
Maserati GranCabrio Trofeo
Maserati GranCabrio Trofeo

Η Maserati μόλις παρουσίασε την GranCabrio, "την τελευταία δημιουργία της μάρκας, αφιερωμένη στους λάτρεις της οδήγησης που απαιτούν τα υψηλότερα επίπεδα άνεσης και στιλ", όπως το διατυπώνει η φίρμα. Η GranCabrio είναι μια ολοκαίνουργια και εξίσου κομψή ανοιχτή έκδοση του coupe διδύμου της, της βραβευμένης GranTurismo.

Maserati GranCabrio Trofeo

Κατά το λανσάρισμα, η Maserati GranCabrio διατίθεται στο επίπεδο εξοπλισμού Trofeo, με τον 6κύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσης Nettuno, έναν 3,0-λίτρων twin-turbo με 542 ίππους και 650 Nm ροπής, που λειτουργεί ως η αδιαμφισβήτητη βρυχώμενη καρδιά των αυτοκινήτων με σήμα την τρίαινα. Τα 0-100 km/h έρχονται σε μόλις 3,6 δλ. ενώ η τελική της φτάνει τα 326 km/h.

Maserati GranCabrio Trofeo

Το νέο κάμπριο της Maserati κατασκευάζεται 100% στην Ιταλία και ακολουθεί τα βήματα της GranTurismo, προσφέροντας μια νέα και σαγηνευτική εκδοχή του κατ' εξοχήν grand tourer, χωρίς να θυσιάζει την πολυτέλεια, τις επιδόσεις, την οδηγική άνεση και τη σπορτίφ διάθεση.

Μια Maserati με μαλακή οροφή

Η οροφή είναι κατασκευασμένη από ύφασμα, ιδανική για να καταλαμβάνει όσο το δυνατόν λιγότερο χώρο όταν αποθηκεύεται αυτόματα στο χώρο του πορτμπαγκάζ -όπου τοποθετείται σε 14 δευτερόλεπτα ακόμα και όταν κινείται με ταχύτητα έως 50 km/h.

Maserati GranCabrio Trofeo

Η κομψότητα της Maserati GranCabrio μπορεί να γίνει αντιληπτή και να εκτιμηθεί ακόμη περισσότερο, όταν η μαλακή οροφή είναι ανοιχτή και ο βρυχηθμός του κινητήρα ακούγεται καλά. Είναι η έκδοση spyder ενός αυτοκινήτου που υπήρξε πρωταγωνιστής μιας ιστορίας επιτυχίας που διαρκεί περισσότερα από 60 χρόνια -η cabrio παραλλαγή του πρώτου σπορ αυτοκινήτου δρόμου της Maserati, της 3500 GT, παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1959.

Η τεχνολογία αποτελεί σήμα κατατεθέν, το οποίο μεταφράζεται στις καλύτερες υπηρεσίες infotainment και υποβοήθησης του οδηγού, για να εγγυηθεί την ασφάλεια και την ψυχαγωγία. 

Maserati GranCabrio Trofeo

Η μαλακή οροφή διατίθεται σε πέντε χρώματα και ο χειρισμός της γίνεται στην κεντρική οθόνη μέσω ενός πλήκτρου αφής.

Για τους λάτρεις της υπαίθριας οδήγησης, η Maserati έχει σκεφτεί τα πάντα: η GranCabrio διαθέτει στάνταρ έναν καινοτόμο θερμαντήρα λαιμού, για να θερμαίνει το λαιμό του οδηγού και του συνοδηγού σε τρία διαφορετικά επίπεδα έντασης.

Ένα από τα προαιρετικά πρόσθετα είναι το αλεξικέραυνο, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με δύο επιβάτες και να διπλωθεί χειροκίνητα. Όταν η οροφή είναι ανοιχτή, μειώνει το σχηματισμό στροβιλισμού στο εσωτερικό του χώρου επιβατών και επιτρέπει να απολαμβάνετε τα καλύτερα στοιχεία της αεροδυναμικής του οχήματος.

Maserati GranCabrio Trofeo

Στην έκδοση Trofeo με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, η GranCabrio διαθέτει τέσσερις διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης: COMFORT, GT, SPORT, CORSA, καθώς και την επιλογή ESC-OFF για την απενεργοποίηση όλων των ηλεκτρονικών ελέγχων. 

Οι λειτουργίες μπορούν να επιλεγούν μέσω του περιστροφικού χειριστηρίου στο τιμόνι, με το κουμπί ρυθμίσεων της ανάρτησης στη μέση.

Maserati GranCabrio Trofeo

Η νέα Maserati GranCabrio έρχεται με μεγαλύτερους τροχούς πίσω (21" 295/30) από ό,τι εμπρός (20" 265/30). Υπάρχουν έξι διαφορετικά σχέδια για ζάντες, με τέσσερα διαφορετικά φινιρίσματα για την έκδοση Trofeo.

Οι δαγκάνες των φρένων διατίθενται σε πέντε διαφορετικά χρώματα για την έκδοση Trofeo: μαύρο, κίτρινο, μπλε, κόκκινο και κόκκινο ανομοιωμένο.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network