H one off ανοιχτή έκδοση του Crown είναι σίγουρο πως τραβάει πάνω της τα βλέμματα, αν και όχι πάντοτε με θετική έννοια. Το ερώτημα είναι για ποιο λόγο η Toyota αποφάσισε να μεταχειριστεί κατ' αυτόν τον τρόπο το crossover της. To μοναδικό αυτό μοντέλο κατασκευάστηκε με σκοπό να συμμετάσχει στην παρέλαση των νικητών του πρωταθλήματος Grand Sumo στην Ιαπωνία.
Από την άλλη πλευρά, μάλλον δεν θα είχε νόημα να κατασκευαστεί σε περισσότερα από ένα αντίτυπα, καθώς δύσκολα θα βρισκόταν κάποιος να το αγοράσει. Σε κάθε περίπτωση, η Toyota αφαίρεσε όλες τις κολόνες πίσω από εκείνες του παρμπρίζ και αντικατέστησε την πόρτα του χώρου αποσκευών με μια που παραπέμπει περισσότερο σε κλασικό sedan.
Παράλληλα, αύξησε το ύψος του πατώματος στα πίσω καθίσματα κατά 4 εκατοστά και τοποθέτησε μεγαλύτερα καθίσματα με δερμάτινες επενδύσεις. Η διχρωμία συνήθως κολακεύει την εμφάνιση ενός μοντέλου, όμως στη συγκεκριμένη περίπτωση, ακόμη και ο συνδυασμός χάλκινου/μαύρου χρώματος δεν μπορεί να καταφέρει και πολλά.
Φτιαγμένο σε 3D εκτυπωτές
Το Crown cabrio βασίζεται στο πάτωμα TNGA-K της Toyota, το οποίο έχει αποτελέσει στο παρελθόν τη βάση για μια σειρά από μοντέλα, όπως τα Camry και RAV4. Όπως πληροφορούμαστε, η Toyota χρησιμοποίησε 3D εκτυπωτές για να σχεδιάσει τα περισσότερα από τα εξαρτήματα του αυτοκινήτου, ώστε να μπορούν να συναρμολογηθούν όσο το δυνατόν πιο εύκολα, όμως αυτό σήμαινε ότι η δουλειά θα έπρεπε να γίνει στο χέρι.
Στο εσωτερικό υπάρχουν άφθονες δόσεις ανοιχτόχρωμου δέρματος, ενώ τα προσκέφαλα των μπροστινών καθισμάτων υιοθετούν έναν μοναδικό σχεδιασμό με αντίθετη φορά προς τα μέσα. Η Toyota δεν κάνει καμία αναφορά στα μηχανικά μέρη του ανοιχτού Crown, γεγονός που μας οδηγεί στο συμπέρασμα πως κάτω από το καπό, θα διατηρείται ο 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 2.5 λίτρων και η διάταξη διπλού ηλεκτροκινητήρα, η οποία έχει ως αποτέλεσμα απόδοση 236 ίππων και τετρακίνηση.