
Αν η παραμονή της Πρωτοχρονιάς φέτος σε βρίσκει σε κάποια πόλη των ΗΠΑ, όπως το Σικάγο, το Λος Άντζελες, το Σαν Φρανσίσκο ή το Ντάλας, να ξέρεις πως τη συγκεκριμένη μέρα, θα μπορείς να χρησιμοποιήσεις τα μέσα μαζικής μεταφοράς δωρεάν.
Πίσω από την πρωτοβουλία αυτή, βρίσκεται η σχεδόν δεδομένη κατανάλωση αλκοόλ από εκείνους που θα μετακινηθούν και το προφανές ζήτημα ασφάλειας που προκύπτει.
Σύμφωνα με την Εθνική Διοίκηση Ασφάλειας Μεταφορών, κατά την περίοδο των γιορτών του 2020, καταγράφηκαν 209 θάνατοι που σχετίζονταν με την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ. Το σκεπτικό είναι απλό. Η πιθανότητα κάποιος που πηγαίνει σε ένα πάρτι την παραμονή της Πρωτοχρονιάς να καταναλώσει αλκοόλ, είναι πολύ μεγάλη, αν όχι δεδομένη. Αν πήγε εκεί με το αυτοκίνητο, πιθανότατα θα επιστρέψει με αυτό ανεξαρτήτως του τι έχει προηγηθεί.

Η προϋπόθεση είναι απλή για τους οργανισμούς μεταφορών. Την 31η Δεκεμβρίου, τα μέσα μαζικής μεταφοράς είναι δωρεάν από μια καθορισμένη ώρα και μέχρι το τελευταίο δρομολόγιο της βάρδιας. Η ώρα αυτή θα είναι 9:00 μ.μ. για το μετρό στο Λος Άντζελες και 10:00 μ.μ. για το L στο Σικάγο. Όσο για τους επιβάτες, δεν υπάρχει κάποια δέσμευση. Απλά επιβιβάζεσαι και πηγαίνεις όπου θέλεις.
Το πιο ενδιαφέρον πίσω από την πρωτοβουλία όμως, είναι πως στους χορηγούς της (γιατί κάθε ενέργεια θέλει τον χορηγό της) περιλαμβάνονται κάποια από τα μεγαλύτερα ονόματα ζυθοποιείων της χώρας. Η Molson-Coors, πολυεθνική εταιρεία ζυθοποιίας, και η Miller Brewing Company, είναι δύο ονόματα που βρίσκονται πίσω από το εγχείρημα. Και που προφανώς, αυτό που θα ήθελαν είναι όταν ετοιμάζεσαι να παραγγήλεις το ποτό που θα πιεις στο ρεβεγιόν, να θυμάσαι ποιος σου πλήρωσε το εισιτήριο.