Τρεις φίρμες που θα χάσουν από τον πόλεμο Ευρώπης-Κίνας για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Πολλά έχουν ειπωθεί για την απόφαση της Κομισιόν να "βάλει στο μάτι" τα κινεζικά αυτοκίνητα αλλά πλέον όλοι γνωρίζουν ότι από τον πόλεμο θα χάσουν και ευρωπαϊκές φίρμες

BMW 7 Series

Η διενέργεια έρευνας από την Ευρωπαϊκή Ένωση σχετικά με τις επιδοτήσεις του Πεκίνου για τα ηλεκτρικά οχήματα, αποσκοπεί στην προστασία των αυτοκινητοβιομηχανιών της από τον κατακλυσμό φθηνών κινεζικών -ηλεκτρικών- αυτοκινήτων.

Ωστόσο, αυτό αναμένεται να οδηγήσει στην επιβολή δασμών (σ.σ. ως αντίποινα), με αποτέλεσμα οι μεγαλύτεροι χρηματοδότες της Mercedes-Benz Group και της BMW να είναι περισσότερο εκτεθειμένοι.

Ακόρεστη αγορά η Κίνα για τα ακριβά γερμανικά αυτοκίνητα

Για τους Γερμανούς κατασκευαστές αυτοκινήτων υψηλών προδιαγραφών, συμπεριλαμβανομένης της Porsche, η Κίνα έχει αποδειχθεί μια ακόρεστη αγορά των ακριβότερων μοντέλων τους, όπως η S-Class, η BMW σειρά 7 και η Cayenne. Ωστόσο, αυτά τα οχήματα τα οποία κυρίως εισάγονται, μπαίνουν στο στόχαστρο αν το Πεκίνο προβεί σε αντίποινα έναντι τυχόν μέτρων της ΕΕ.

Διαβάστε Επίσης

"Όσοι ζουν σε γυάλινα σπίτια δεν πρέπει να πετούν πέτρες", ανέφεραν οι αναλυτές της Bernstein Daniel Roeska και Eunice Lee σε υπόμνημα της έρευνας. Οι τρεις γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες πολυτελείας κινδυνεύουν περισσότερο να δεχθούν μεγάλο πλήγμα εάν η εμπορική διαμάχη κλιμακωθεί, ανέφεραν.

Η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος προορισμός για τα πιο ακριβά οχήματα της Γερμανίας. Πέρυσι, η χώρα αντιπροσώπευε περισσότερο από το ένα τρίτο των παγκόσμιων πωλήσεων της 7άρας BMW και της S-Class της Mercedes. Maybach αξίας 250 χιλιάδων ευρώ και πάνω φθάνουν κατά χιλιάδες ετησίως στην Κίνα. 

Για τη θυγατρική της Volkswagen, την Audi, η Κίνα αποτελούσε περισσότερο από το ένα τρίτο των παγκόσμιων πωλήσεων. Πέρυσι, η αυτοκινητοβιομηχανία εξήγαγε στην Κίνα περισσότερα από 10.000 πολυτελή σεντάν A8, τα οποία κατασκευάζονται αποκλειστικά στο Neckersulm της Γερμανίας.

Οι Roeska και Lee εκτιμούν ότι οι κινεζικές ροές εσόδων αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 25% του υποκείμενου καθαρού εισοδήματος της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network