Επίσημο: Η επόμενη BMW M3 θα είναι -και- ηλεκτρική

Η έκδοση μηδενικών ρύπων της νέας Μ3 θα έρθει το 2027 και θα διατίθεται παράλληλα με την έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης

BMW M3 CS

Είναι επίσημο. Η επόμενη γενιά του γερμανικού super sedan θα είναι διαθέσιμη για πρώτη φορά και σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Η είδηση ήρθε δια στόματος Frank Weber, επικεφαλής ανάπτυξης προϊόντων της BMW, στο πλαίσιο της παγκόσμιας παρουσίασης της BMW i5.

Διαβάστε Επίσης

Η ηλεκτρική BMW Μ3 αναμένεται να έρθει στην αγορά το 2027, ενώ όπως επίσης επιβεβαίωσε ο Weber, θα διαθέτει και μία έκδοση με θερμικό κινητήρα. Πιθανότατα θα πρόκειται για μια παραλλαγή του σημερινού 6κύλινδρου κινητήρα 3.0 λίτρων.

BMW M3 Touring

Ο Weber ανέφερε πως ο συγκεκριμένος, είναι ένας πολύ καλός κινητήρας τον οποίο η BMW σκοπεύει να εξελίξει ώστε να πληροί τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων Euro 7. Αναφορικά με το θέμα της συνύπαρξης των δύο διαφορετικών κόσμων στο αμάξωμα της Μ3, η BMW δείχνει να το αντιμετωπίζει περίπου σαν απαραίτητη συνθήκη.

Θα βασίζεται στη Neue Klasse

Θυμίζουμε πως η επόμενη Σειρά 3 θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Neue Klasse της γερμανικής εταιρείας, η οποία παρουσιάστηκε στο Vision Neue Klasse Concept πριν από σχεδόν δύο εβδομάδες, οπότε θα ήταν λογικό και η επόμενη γενιά της M3 να χρησιμοποιεί αυτή την πλατφόρμα. Ωστόσο, αυτό είναι κάτι που δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα από την BMW.

BMW Neue Klasse 2023

Όσον αφορά την εκτιμώμενη ισχύ της M3 μηδενικών ρύπων, δεν έγινε αναφορά σε συγκεκριμένα νούμερα, αλλά ο Weber ανέφερε πως η νέα πλατφόρμα σχεδιάστηκε με γνώμονα την ύπαρξη τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων και ισχύ έως και ένα μεγαβάτ, καθώς και τη δυνατότητα ρύθμισης της παροχής ισχύος μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα. Με άλλα λόγια, οι οδηγοί θα μπορούσαν θεωρητικά πατώντας έναν διακόπτη να μετατρέψουν ένα τετρακίνητο EV σε πισωκίνητο.

BMW M3 CS

Έχει ιδιαίτερη σημασία το γεγονός πως η είδηση για την ηλεκτρική Μ3 έρχεται λίγους μήνες μετά την δήλωση του επικεφαλής του τμήματος BMW M, Frank van Meel, ότι η εταιρεία αναμένει να πουλήσει περισσότερα ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά (PHEV) οχήματα, απ' ότι μοντέλα με θερμικούς κινητήρες από το 2028, οπότε η απόφαση για την εξέλιξη μιας M3 με μηδενικές εκπομπές ρύπων δεν θα πρέπει να προκαλεί και τόσο μεγάλη έκπληξη.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network