F1: Γιατί η Red Bull σταματάει να βάφει τα μονοθέσιά της

Θυμάστε τα περίεργα liveries που είχε λανσάρει η Red Bull από πέρσι, όπου φανατικοί γίλοι της ομάδας ζωγράφιζαν τα μονοθέσια, ε, αυτό σταματάει άμεσα γιατί υπάρχει σοβαρός λόγος.

Red Bull Silverstone νέα χρώματα

Οι εποχές που η Red Bull έκανε υγιεινούς περιπάτους μέσα στις πίστες της F1 έχουν περάσει κατά πως φαίνεται από την εξέλιξη του φετινού πρωταθλήματος και μαζί έχουν περάσει και  οι εποχές που η ομάδα ήταν άνετη να πετάει άσκοπα δέκατα του δευτερολέπτου. 

Πλέον χρειάζεται και το παραμικρό κέρδος όσον αφορά τον χρόνο των μονοθεσίων σε κάθε γύρο και στο πλαίσιο αυτό ακυρώνει το πρόγραμμα με το οποίο οι θεατές και φανατικοί φίλοι της Red Bull κατέθεταν τις προτάσεις τους για πλήρη αλλαγή της εμφάνισης του μονοθεσίου.

Διαβάστε Επίσης

Οι τυχεροί πέραν της ικανοποίησης να δουν το σχέδιό τους να ζωντανεύει στην πίστα κέρδιζαν επίσης μια πρόσκληση για να παρακολουθήσουν από κοντά το Grand Prix, ωστόσο τώρα το πρόγραμμα αναβάλλεται. 

"Δυστυχώς, όταν φτάσαμε στη φάση της δοκιμής του πώς θα μπορούσαν να μοιάζουν κάποια σχέδια REBL CUSTMS, στην πραγματική ζωή, στην RB20, διαπιστώσαμε ότι το χρώμα που χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία αυτών των ειδικών χρωμάτων για την αλλαγή ολόκληρου του μονοθεσίου πρόσθεσε απρόβλεπτο και αδικαιολόγητο βάρος στο αμάξωμα της RB20" ανέφερε ανακοίνωση της Red Bull η οποία συνέχιζε, "Όπως μπορεί κάποιος να φανταστεί, οποιοδήποτε πρόσθετο βάρος θέτει σε κίνδυνο την απόδοση και η ομάδα συνεχίζει να δίνει προτεραιότητα στο να κάνει αυτό το αυτοκίνητο όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικό για το υπόλοιπο της σεζόν 2024".

F1 Las Vegas GP Red Bull Livery

"Ως εκ τούτου, με βαριά καρδιά πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι η ομάδα πήρε την απόφαση να μην τρέξει με τα χρώματα REBL CUSTMS στην RB20 στα GP της Σιγκαπούρης και των Ηνωμένων Πολιτειών", κατέληγε η ανακοίνωση. 

Σύμφωνα με τις πληροφορίες η βαφή για το πλήρες χρωματικό λίφτινγκ των μονοθεσίων προσέθετε ένα κιλό βάρους σε κάθε μονοθέσιο και δεδομένης της διαφοράς με την McLaren και την Ferrari που κυμαίνεται σε 0,03 του δευτερολέπτου, αποφασίστηκε πως η προτεραιότητα σε αυτό το σημείο του πρωταθλήματος δεν είναι το μάρκετινγκ αλλά η απόδοση μέσα στην πίστα. 

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης


 

Best of Network