Όπως φαίνεται, η Ford δεν έμεινε ικανοποιημένη από την πρόσφατη επιστροφή της στις 24 Ώρες του Le Mans με την Mustang GT3, και πλέον, φέρεται να εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να εισέλθει στην κορυφαία κατηγορία αγώνων αντοχής με ένα υβριδικό hypercar.
Υπό την ηγεσία του Jim Farley, το ενδιαφέρον της Ford για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό έχει αναθερμανθεί τα τελευταία χρόνια, καθώς συμμετέχει μεταξύ άλλων σε πρωταθλήματα όπως η κατηγορία GT3 του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής (WEC), το WRC, το NASCAR, το Ράλι Ντακάρ και τα Supercars της Αυστραλίας.
Έχει επίσης κατασκευάσει αρκετές σπορ εκδοχές μοντέλων της, συμπεριλαμβανομένου του τρελού F-150 Lightning Supertruck.
Μια κατηγορία στην οποία δεν αγωνίζεται μέχρι στιγμής και της οποίας η δημοτικότητα συνεχώς αυξάνεται, είναι η Le Mans Hypercar (LMH) ή η Le Mans Daytona h (LMDh), η οποία θα της έδινε τη δυνατότητα να αγωνιστεί πλάι σε ονόματα όπως αυτά των Ferrari, Cadillac, Porsche, BMW, Alpine, Lamborghini, Toyota και Peugeot.
Δηλώνει πίστη στη δυναμική των αγώνων
Σε πρόσφατη ερώτηση για το αν η Ford ενδιαφέρεται για τον κόσμο των υβριδικών hypercars, ο διευθυντής του τμήματος μηχανοκίνητου αθλητισμού της Ford Performance, Mark Rushbrook, αναγνώρισε τη δυναμική των αγώνων σπορ αυτοκινήτων και δήλωσε πως η πρόσφατη σύγκλιση των κανονισμών καθιστά την ιδέα πιο ενδιαφέρουσα.
"Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός είναι πολύ δυνατός, συνολικά, παγκοσμίως και όλα τα διαφορετικά πρωταθλήματα, είναι όλα δυνατά. Αλλά νομίζω, σχετικά, ότι οι αγώνες σπορ αυτοκινήτων τα τελευταία τρία χρόνια έχουν πραγματικά ενισχυθεί, και αυτό σε μεγάλο μέρος οφείλεται στην παγκόσμια σύγκλιση", είπε ο Rushbrook.
"Το ίδιο ισχύει και στο επίπεδο των πρωτότυπων, αν και εκεί εξακολουθούν να υπάρχουν οι κατηγορίες LMDh και LMH, αλλά τουλάχιστον υπάρχει η δυνατότητα κοινού αγώνα μεταξύ των δύο, έτσι ώστε να υπάρχει και εκεί μια σύγκλιση", κατέληξε.
Ο Rushbrook πρόσθεσε ότι η Ford εξετάζει τα LMH και LMDh, αλλά δεν είπε αν η μάρκα έχει προτίμηση σε κάποια από τις δύο κατηγορίες.
Είναι ενδιαφέρον ότι ο Rushbrook αποκάλυψε ότι το αφεντικό της Red Bull Racing, Christian Horner, προσέγγισε τη Ford για συνεργασία στο hypercar RB17, αλλά η Ford αποφάσισε ότι οι "φιλοδοξίες" της στο χώρο είχαν ήδη εκπληρωθεί από το GT MkIV.
Ως εκ τούτου, αν η Ford εισέλθει στους αγώνες hypercar, δεν θα είναι από κοινού με τη Red Bull, αλλά πιθανότατα με κάποια άλλη εξειδικευμένη ομάδα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.