Το CB125F της Honda είναι διαχρονικά ένα εμπορικό μοντέλο κυρίως στην ασιατική αγορά. Για το 2025, η μικρή μοτοσυκλέτα της ιαπωνικής εταιρείας έχει δεχθεί μια εκτενή ανανέωση ενσωματώνοντας μια σειρά από χαρακτηριστικά εμπνευσμένα από μεγαλύτερα μοντέλα, με στόχο να παραμείνει μια ελκυστική επιλογή για αναβάτες κάθε ηλικίας που αναζητούν ένα οικονομικό δίτροχο που μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα αυτοκινήτου.
Από την εισαγωγή του στην ευρωπαϊκή αγορά το 2015, το CB125F έχει αποκτήσει μια πιστή βάση άνω των 82.000 χρηστών, με το Ηνωμένο Βασίλειο να ηγείται στις πωλήσεις, και τη Γαλλία και τη Γερμανία να ακολουθούν.
Στο επίκεντρο του ανανεωμένου CB125F βρίσκεται ένας αναβαθμισμένος κινητήρας enhanced Smart Power (eSP), ο οποίος προσφέρει οικονομία καυσίμου χωρίς συμβιβασμούς σε απόδοση στην κατηγορία των 125 κ.εκ.
Ένας νέος αισθητήρας οξυγόνου και ενημερωμένες ρυθμίσεις στη μονάδα ECU διασφαλίζουν τόσο τη συμμόρφωση με τις προδιαγραφές Euro5+, όσο και την εντυπωσιακή κατανάλωση 66,7 χλμ./λίτρο, προσφέροντας δυνητική αυτονομία άνω των 700 χλμ. από το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων. Η απόδοση βρίσκεται στους 11 ίππους.

Ωστόσο, η μεγαλύτερη αναβάθμιση στον κινητήρα είναι η προσθήκη της τεχνολογίας Idling Stop, κάνοντας το CB125F τη πρώτη μοτοσυκλέτα με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων της Honda που τη διαθέτει.
Εφαρμογές της ίδιας τεχνολογίας έχουν μέχρι σήμερα μοντέλα με αυτόματη μετάδοση όπως τα scooters, Vision 110, SH125i και PCX125 αλλά και το θηριώδες Gold Wing Tour με DCT.

Πρόκειται για την γνώριμη τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου start & Stop αυτή όπου σβήνει αυτόματα τον κινητήρα σε στάση, μειώνοντας κατανάλωση και εκπομπές, ενώ τον επανακινεί αθόρυβα καθώς ο αναβάτης απελευθερώνει τον συμπλέκτη (σε οποιαδήποτε σχέση μετάδοσης).

Κατά τα λοιπά έχουμε αλλαγές και στην εμφάνιση. Το νέο, φαρδύτερο ρεζερβουάρ εμπνέεται από μεγαλύτερα μοντέλα της οικογένειας CB, ενώ στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει ένα ανασχεδιασμένο fairing. Στα μετόπισθεν υπάρχει πλέον μια νέα ογκώδης ουρά που ενισχύει τη δυναμική εμφάνιση. Καινούργια είναι επίσης και τα φώτα LED εμπρός – πίσω.

Τέλος, νέας σχεδίασης είναι και η έγχρωμη οθόνη TFT 4,2”, η οποία εμφανίζει βασικές πληροφορίες και – για πρώτη φορά σε CB125F – υποστηρίζει συνδεσιμότητα smartphone μέσω του Honda RoadSync, επιτρέποντας τηλεφωνικές κλήσεις και μουσική με χρήση συμβατής Bluetooth εγκατάστασης στο κράνος. Για ακόμα μεγαλύτερη ευχρηστία, δίπλα στο τιμόνι έχει προστεθεί και θύρα φόρτισης USB-C.

Η διάθεση του νέου Honda CB125F στην ελληνική αγορά αναμένεται τον ερχόμενο Οκτώβριο σε τρεις αποχρώσεις εκ των οποίων η μια είναι καινούργια: Imperial Red Metallic, Matt Marvel Blue Metallic και Matt Axis Gray Metallic.