Επίσημο: Το θρυλικό Peugeot 208 GTI επιστρέφει-όλα τα στοιχεία και εικόνες

Εμπνευσμένο από το θρυλικό 205 GTI και εξελιγμένο από την ομάδα του 9X8 Hypercar, το νέο e-208 GTI είναι ο ηλεκτρικός διάδοχος που περιμέναμε για την αναβίωση ενός εμβληματικού μοντέλου.

Peugeot E208 GTi
Peugeot E208 GTi
Peugeot E208 GTi
Peugeot E208 GTi
Peugeot E208 GTi
Peugeot E208 GTi
Peugeot E208 GTi
Peugeot E208 GTi
Peugeot E208 GTi
Peugeot E208 GTi
Peugeot E208 GTi
Peugeot E208 GTi
Peugeot E208 GTi
Peugeot E208 GTi
Peugeot E208 GTi
Peugeot E208 GTi
Peugeot E208 GTi

Μετά από πέντε χρόνια απουσίας, η Peugeot επαναφέρει το θρυλικό σήμα GTI στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Η αναβίωση γίνεται με το νέο e-208 GTI, ένα μικρό hot hatch που έχει δεχθεί την τεχνική φροντίδα της ομάδας που βρίσκεται πίσω από το αγωνιστικό 9X8 Hypercar.

Διαβάστε Επίσης

Οπτικά, το Ε-208 GTI αποτίνει φόρο τιμής στο θρυλικό 205 GTI με νέα εμπρός αεροδυναμικά στοιχεία, τονισμένη πίσω πτέρυγα και διαχύτη με ενσωματωμένο φως ομίχλης LED.

Peugeot E208 GTi

Οι μαύροι θόλοι των τροχών, οι κόκκινες δαγκάνες φρένων και φυσικά τα διακριτικά GTI συμπληρώνουν τη σπορ εικόνα, ενώ το μεταλλικό κόκκινο χρώμα είναι στάνταρ.

Το αυτοκίνητο έχει χαμηλώσει κατά 30 χιλιοστά, ενώ το πλάτος του αυξήθηκε κατά 56 χλστ. εμπρός και 27 χλστ. πίσω. Ξεχωρίζουν οι εντυπωσιακές 18άρες ζάντες "Hole”, εμπνευσμένες από το 205 GTI, οι οποίες συμβάλλουν και στην ψύξη των φρένων.

Peugeot E208 GTi

Επιδόσεις αντάξιες ενός GTI

Το νέο e-208 GTI αποδίδει 276 ίππους και 344 Nm ροπής, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 180 km/h.

Μπροστά υπάρχουν δίσκοι 355 χλστ., ενώ το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό και τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 εγγυώνται αυξημένη πρόσφυση και δυναμική οδήγηση.

Peugeot E208 GTi

Η ανάρτηση έχει επαναρυθμιστεί με νέα ελατήρια και αμορτισέρ, ενώ και το σύστημα διεύθυνσης έχει αναβαθμιστεί για πιο άμεση απόκριση. Σύμφωνα με τον Jean Marc Finot, αντιπρόεδρο της Stellantis Motorsport, το νέο GTI διατηρεί "την κλασική αίσθηση και ευελιξία που συνοδεύει το σήμα GTI".

Αναβαθμισμένη μπαταρία

Η μπαταρία έχει αυξηθεί στις 54 kWh (από 48,1 kWh), προσφέροντας έως και 350 χλμ. αυτονομίας (WLTP). Αν συνδεθεί με ταχυφορτιστή 100 kW, το 20-80% της φόρτισης αναπληρώνεται σε μόλις 30 λεπτά.

Peugeot E208 GTi

Στο εσωτερικό, το GTI χαρακτηρίζεται από κόκκινες ραφές στα καθίσματα, επένδυση Alcantara στο τιμόνι και σπορ πινελιές στον πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής των 10 ιντσών. Ένα χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει είναι ο "sound generator", παρόμοιος με εκείνον του Abarth 500e, ο οποίος παράγει τεχνητό ήχο θερμικού κινητήρα.

Peugeot E208 GTi

Αν και η Peugeot δεν έχει ακόμη ανακοινώσει την τιμή, το βασικό e-208 ξεκινά από περίπου 35.000 ευρώ σε διάφορες ευρωπαϊκές αγορές. Έτσι, το e-208 GTI εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται κοντά στις 46.000 ευρώ, ανάλογα με τον εξοπλισμό και την αγορά.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network