Μετά από πέντε χρόνια απουσίας, η Peugeot επαναφέρει το θρυλικό σήμα GTI στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Η αναβίωση γίνεται με το νέο e-208 GTI, ένα μικρό hot hatch που έχει δεχθεί την τεχνική φροντίδα της ομάδας που βρίσκεται πίσω από το αγωνιστικό 9X8 Hypercar.
Οπτικά, το Ε-208 GTI αποτίνει φόρο τιμής στο θρυλικό 205 GTI με νέα εμπρός αεροδυναμικά στοιχεία, τονισμένη πίσω πτέρυγα και διαχύτη με ενσωματωμένο φως ομίχλης LED.

Οι μαύροι θόλοι των τροχών, οι κόκκινες δαγκάνες φρένων και φυσικά τα διακριτικά GTI συμπληρώνουν τη σπορ εικόνα, ενώ το μεταλλικό κόκκινο χρώμα είναι στάνταρ.
Το αυτοκίνητο έχει χαμηλώσει κατά 30 χιλιοστά, ενώ το πλάτος του αυξήθηκε κατά 56 χλστ. εμπρός και 27 χλστ. πίσω. Ξεχωρίζουν οι εντυπωσιακές 18άρες ζάντες "Hole”, εμπνευσμένες από το 205 GTI, οι οποίες συμβάλλουν και στην ψύξη των φρένων.

Επιδόσεις αντάξιες ενός GTI
Το νέο e-208 GTI αποδίδει 276 ίππους και 344 Nm ροπής, επιτυγχάνοντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 5,7 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 180 km/h.
Μπροστά υπάρχουν δίσκοι 355 χλστ., ενώ το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό και τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 εγγυώνται αυξημένη πρόσφυση και δυναμική οδήγηση.

Η ανάρτηση έχει επαναρυθμιστεί με νέα ελατήρια και αμορτισέρ, ενώ και το σύστημα διεύθυνσης έχει αναβαθμιστεί για πιο άμεση απόκριση. Σύμφωνα με τον Jean Marc Finot, αντιπρόεδρο της Stellantis Motorsport, το νέο GTI διατηρεί "την κλασική αίσθηση και ευελιξία που συνοδεύει το σήμα GTI".
Αναβαθμισμένη μπαταρία
Η μπαταρία έχει αυξηθεί στις 54 kWh (από 48,1 kWh), προσφέροντας έως και 350 χλμ. αυτονομίας (WLTP). Αν συνδεθεί με ταχυφορτιστή 100 kW, το 20-80% της φόρτισης αναπληρώνεται σε μόλις 30 λεπτά.

Στο εσωτερικό, το GTI χαρακτηρίζεται από κόκκινες ραφές στα καθίσματα, επένδυση Alcantara στο τιμόνι και σπορ πινελιές στον πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής των 10 ιντσών. Ένα χαρακτηριστικό που ξεχωρίζει είναι ο "sound generator", παρόμοιος με εκείνον του Abarth 500e, ο οποίος παράγει τεχνητό ήχο θερμικού κινητήρα.

Αν και η Peugeot δεν έχει ακόμη ανακοινώσει την τιμή, το βασικό e-208 ξεκινά από περίπου 35.000 ευρώ σε διάφορες ευρωπαϊκές αγορές. Έτσι, το e-208 GTI εκτιμάται ότι θα κυμαίνεται κοντά στις 46.000 ευρώ, ανάλογα με τον εξοπλισμό και την αγορά.