Πόσα Renault 5 Turbo 3Ε των 155.000 ευρώ πουλήθηκαν σε μια εβδομάδα

Το Renault 5 Turbo 3E μπορεί να είναι συλλεκτικό και συνεπώς ακριβό και με μεγάλη προκαταβολή, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει ενδιαφερόμενους, για την ακρίβεια συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.

Renault 5 Turbo 3E

Με φόρα από τη χρυσή εποχή των αγώνων ράλι της δεκαετίας του ’80 και με τεχνολογία αιχμής από το μέλλον, η Renault παρουσίασε τη συλλεκτική ηλεκτρική έκδοση του θρυλικού Renault 5 Turbo, κερδίζοντας ήδη εντυπωσιακό ενδιαφέρον. Είναι χαρακτηριστικό πως μέσα στην πρώτη κιόλας εβδομάδα από το άνοιγμα των παραγγελιών, καταγράφηκαν 850 κρατήσεις – παρά την "τσιμπημένη" τιμή εκκίνησης των 155.000 ευρώ.

Renault 5 Turbo 3E

Το Renault 5 Turbo 3E, όπως ονομάζεται η νέα ηλεκτρική εκδοχή του εμβληματικού hot hatch, θα παραχθεί αποκλειστικά σε 1.980 μονάδες, αποτίοντας φόρο τιμής στο έτος γέννησης του αρχικού μοντέλου. Το αυτοκίνητο διατηρεί τον εντυπωσιακό σχεδιασμό με τους φουσκωμένους πίσω θόλους που χαρακτήριζαν τον πρόγονό του, αλλά ενσωματώνει καινοτόμες τεχνολογίες που το κάνουν να ξεχωρίζει στον σύγχρονο κόσμο των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Αφιέρωμα ηλεκτροκίνηση banner

Απόδοση αγωνιστικού – τεχνολογία διαστημική

Η επιτάχυνση από 0 στα 100 χλμ./ώρα έρχεται σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα, χάρη στους δύο ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένους στους πίσω τροχούς – μια πρωτιά για μοντέλο μαζικής παραγωγής. Η απόδοση φτάνει τους 555 ίππους, προσφέροντας επίπεδα απόδοσης αντάξια supercar.

Οι ενσωματωμένοι στους τροχούς κινητήρες προσφέρουν πολλαπλά πλεονεκτήματα. Μειώνουν την ανάγκη για συμβατικά εξαρτήματα όπως άξονες και μετάδοση, γεγονός που μειώνει το βάρος του οχήματος, ελευθερώνει χώρο στην καμπίνα και συμβάλλει στην αύξηση της αυτονομίας. Την τεχνολογία αυτή για τη Renault ανέπτυξε η βρετανική εταιρεία Protean, ειδική στα in-wheel electric motors.

Renault 5 Turbo 3E

Ηλεκτρικό με καρδιά ράλι

Το Turbo 3E δεν είναι απλά ένα συλλεκτικό αντικείμενο ή ένα concept car για σαλόνια αυτοκινήτου. Είναι ένα πλήρως λειτουργικό ηλεκτρικό "όπλο" δρόμου, με ψυχή ράλι και σχεδιασμένο για πραγματική οδήγηση. Η παραγωγή του θα γίνει στο εργοστάσιο της Alpine στη Ντιέπ της βόρειας Γαλλίας, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται το 2027.

Όσοι ενδιαφέρονται να εξασφαλίσουν ένα από τα ελάχιστα κομμάτια πρέπει να καταβάλουν προκαταβολή 50.000 ευρώ, με τη Renault να αναφέρει ότι έχει δεχτεί ήδη κρατήσεις από Ευρώπη, Ιαπωνία, Μέση Ανατολή και Αυστραλία.

Το μέλλον των συλλεκτικών ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η στρατηγική της Renault να "αναστήσει" έναν θρύλο της δεκαετίας του ’80 σε ηλεκτρική μορφή δεν είναι απλώς ένα φόρο τιμής στο παρελθόν. Είναι κι ένα σαφές δείγμα του πώς μπορούν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αποκτήσουν χαρακτήρα, συγκίνηση και συλλεκτική αξία – στοιχεία που συχνά λείπουν από την EV εποχή.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Το μέλλον της αυτοκίνησης διαμορφώνεται από την τεχνολογία, την πράσινη μετάβαση και τη ζήτηση για ευέλικτα μοντέλα χρήσης που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες.

ΑΝΑΚΑΛΥΨΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ

Best of Network