Προκαταβολή που ζαλίζει δίνεις στην Ελλάδα για το συλλεκτικό Renault 5 Turbo 3E

Σε περίπτωση που λιγουρεύεστε αυτό το απίστευτο αυτοκίνητο να ξέρετε ότι στην Ελλάδα πρέπει να δώσετε προκαταβολή πολλών δεκάδων χιλιάδων ευρώ για να έχετε προτεραιότητα όταν θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις.

Renault 5 Turbo 3E

Σας είχαμε προετοιμάσει για το υψηλό τίμημα αυτού του μοναδικού αυτοκινήτου που ακούει στο όνομα Renault 5 Turbo 3E αλλά τώρα ανακοινώθηκε τι ισχύει για την Ελλάδα. Σύμφωνα με ανακοίνωση της Renault άνοιξε το σύστημα κρατήσεων για το "mini supercar" της και στην Ελλάδα. 

Ως μια σύγχρονη, ηλεκτρική επανεκκίνηση των θρυλικών Renault 5 Turbo και Turbo 2 της δεκαετίας του 1980, το νέο μοντέλο θα διατίθεται με αρχική εκτιμώμενη τιμή 155.000 ευρώ (με ΦΠΑ), εξαιρουμένων των έξτρα, των αξεσουάρ και των επιλογών εξατομίκευσης.

Διαβάστε Επίσης

Από τις 22 Απριλίου, οι πελάτες που επιθυμούν να παραγγείλουν με ασφάλεια ένα από τα 1.980 αριθμημένα κομμάτια του Renault 5 Turbo 3E, θα έχουν τη δυνατότητα να συμπληρώσουν μία ειδική φόρμα στην ιστοσελίδα της Renault Ελλάδας -πατήστε εδώ-, καταβάλλοντας το ποσό των 50.000 ευρώ.

Renault 5 Turbo 3E

Με αυτό τον τρόπο θα αποκτήσουν προτεραιότητα, όταν το Renault 5 Turbo 3E ξεκινήσει να διατίθεται προς πώληση. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν ακόμα και τον αριθμό του μελλοντικού τους αυτοκινήτου, εάν το επιθυμούν.

Renault 5 Turbo 3E

Σύμφωνα με την αρχή της, εκ των προτέρων, χρηματοδότησης, η διαδικασία της προ-κράτησης θα συνεισφέρει στην προχρηματοδότηση της εξέλιξης του Renault 5 Turbo 3E.

Δημιουργώντας ένα μοναδικό αυτοκίνητο

Η επόμενη φάση θα ξεκινήσει στις αρχές του 2026, όταν οι πελάτες θα λάβουν ενημέρωση, ώστε να δηλώσουν τις επιλογές εξατομίκευσης που επιθυμούν. Στη συνέχεια, θα εγγραφούν σε μία λίστα που θα τους δίνει το προνόμιο να παραγγείλουν πρώτοι το Renault 5 Turbo 3E, όταν αυτό θα ξεκινήσει να διατίθεται προς πώληση.

Renault 5 Turbo 3E

Παράλληλα με τα ιστορικά χρώματα των Renault 5 Turbo και Turbo 2, όπως το Rouge Grenade των μοντέλων παραγωγής, ή το μαύρο-κίτρινο και άσπρο αγωνιστικό χρώμα, του Renault 5 Turbo που κέρδισε το αγώνα του Γύρου της Κορσικής το 1982, οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από μια νέα σειρά προαιρετικού εξοπλισμού, με τον τίτλο "gentleman driver".

Renault 5 Turbo 3E

Θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους σχεδιαστές της Renault, που θα τους βοηθήσουν να δημιουργήσουν το δικό τους εξωτερικό και εσωτερικό χρώμα, επιλέγοντας χρώματα και υλικά για πληθώρα επιφανειών, από τα καθίσματα και τα πάνελ των θυρών, μέχρι το ταμπλό κ.λπ. επιτρέποντάς τους έτσι να δημιουργήσουν ένα πραγματικά μοναδικό αυτοκίνητο.

Renault 5 Turbo 3E

Τέλος, το πρώτο εξάμηνο του 2027, οι πελάτες θα μπορούν να οριστικοποιήσουν τη διαμόρφωση και να παραγγείλουν το αυτοκίνητό τους. Το ποσό που καταβλήθηκε για την κράτηση, θα αφαιρεθεί από το συνολικό πληρωτέο ποσό, που θα βασίζεται στην επιλεγμένη διαμόρφωση. Τα οχήματα που διαμορφώθηκαν και παραγγέλθηκαν πρώτα, θα παραδοθούν το 2027 (ανάλογα με την έγκριση τύπου).

540 ίπποι από ηλεκτροκινητήρες ενσωματωμένους στους τροχούς

Βασισμένο σε μια, ειδικά σχεδιασμένη, πλατφόρμα αλουμινίου, αποκλειστικά κατασκευασμένη για να ταιριάζει στις επιδόσεις και τις φιλοδοξίες του, το Renault 5 Turbo 3E είναι ένα όχημα με διαστάσεις: μήκος 4,08 μ., πλάτος 2,03 μ. και ύψος 1,38 μ. Συνδυάζοντας το πλάτος ενός supercar με το μήκος ενός αυτοκινήτου πόλης και τα εντυπωσιακά επίπεδα επιδόσεων, μπορεί κανείς να ισχυριστεί ότι το συγκεκριμένο μοντέλο δημιουργεί μια νέα κατηγορία οχημάτων: αυτή των "mini-supercars".

Renault 5 Turbo 3E

Το Renault 5 Turbo 3E είναι πισωκίνητο και παίρνει ισχύ από δύο πρωτοποριακούς ηλεκτροκινητήρες στον πίσω άξονα (έναν σε κάθε πίσω τροχό).

Με απόδοση που φτάνει τους 540 ίππους, διαθέτει τεράστια ροπή 4.800 Nm (καλά διαβάσατε τέσσερις χιλιάδες οκτάκοσια-δηλαδή 480 κιλά ροπή), που είναι διαθέσιμη ακόμη πιο άμεσα από ό,τι συμβαίνει με έναν συμβατικό ηλεκτροκινητήρα.

Renault 5 Turbo 3E

Με αμάξωμα από carbon, το αυτοκίνητο ζυγίζει λιγότερο από 1.450 κιλά και μπορεί να επιταχύνει από 0-100 km/h, σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα. Με μπαταρία ισχύος 70 kWh και ενσωματωμένο φορτιστή συνεχούς ρεύματος (DC), ικανό να υποστηρίξει φόρτιση από πηγή ισχύος έως και 350 kW, με την αρχιτεκτονική των 800 volt, το μοντέλο μπορεί να φορτίσει από 15-80%, σε μόλις 15 λεπτά. Η τυπική αυτονομία WLTP υπολογίζεται σε πάνω από 400 km.

Προηγμένη τεχνογνωσία από το Renault Group

Με βάση την προηγμένη τεχνογνωσία του Renault Group, το Renault 5 Turbo 3E είναι το πιο δυνατό και το πιο γρήγορο αυτοκίνητο δρόμου που κατασκευάστηκε ποτέ από τη μάρκα. Εξελίχθηκε από την Alpine, και θα συναρμολογείται στο εργοστάσιο της Alpine στη Διέππη.

Renault 5 Turbo 3E

Η Ampere συνεισέφερε με την τεχνογνωσία της στο λογισμικό και την ηλεκτρονική αρχιτεκτονική, ενώ η Mobilize παρείχε υπηρεσίες που κάνουν την ηλεκτροκίνηση ευκολότερη για τον οδηγό: μεταξύ άλλων, τη λειτουργία Plug & Charge και αμφίδρομη φόρτιση (V2L και V2G).

Ραντεβού στο Goodwood

Μετά τη φάση της κράτησης, το Renault 5 Turbo 3E θα βρίσκεται στις εκθέσεις των καταστημάτων RNLT που άνοιξαν πρόσφατα στο Παρίσι, τις Βρυξέλλες, το Ρότερνταμ, το Βερολίνο, το Μιλάνο, τη Μαδρίτη, το Λονδίνο και το Ριάντ, δίνοντας στους δυνητικούς πελάτες του, αλλά και το ευρύ κοινό, την ευκαιρία για μία πιο ενδελεχή ματιά. Στη συνέχεια, το μοντέλο θα παρουσιαστεί στο Goodwood Festival of Speed, ​​από τις 10-13 Ιουλίου. 

Διαβάστε Επίσης

Best of Network