Πρώτη γεύση από Audi RS e-tron GT Performance

H Audi μας έδειξε το e-tron GT Prototype, την ηλεκτρική της ναυαρχίδα η οποία έφτασε η ώρα να ανανεωθεί και να παρουσιαστεί ισχυρότερη.

Audi e-tron GT Prototype
Audi e-tron GT Prototype
Audi e-tron GT Prototype
Audi e-tron GT Prototype
Audi e-tron GT Prototype
Audi e-tron GT Prototype
Audi e-tron GT Prototype
Audi e-tron GT Prototype
Audi e-tron GT Prototype
Audi e-tron GT Prototype
Audi e-tron GT Prototype
Audi e-tron GT Prototype
Audi e-tron GT Prototype
Audi e-tron GT Prototype
Audi e-tron GT Prototype
Audi e-tron GT Prototype
Audi e-tron GT Prototype
Audi e-tron GT Prototype

Στο πλαίσιο της ανανέωσης του ηλεκτρικού συστήματος για αυτοκίνητα με υψηλές επιδόσεις από τον Όμιλο Volkswagen, το οποίο έκανε ντεμπούτο στην Porsche Taycan, ήρθε η ώρα να δούμε και το ανανεωμένο Audi e-tron GT

Audi e-tron GT Prototype

Η Audi ξεκινά με ένα teaser μαζί με την νέα Ducati Panigale, αλλά εμείς θα σταθούμε στο e-tron το οποίο μας αφορά λίγο περισσότερο και το οποίο σύμφωνα με τα έως τώρα δεδομένα θα διαθέτει και έκδοση Performance που θα του δίνει ακόμη μεγαλύτερη ιπποδύναμη και στόχευση σε υψηλότερες απαιτήσεις.

Διαβάστε Επίσης

Αναμένεται λοιπόν αύξηση της ισχύος σε σχέση με τους 637 ίππους που προσφέρει το απερχόμενο κορυφαίο μοντέλο της γκάμας. Όχι όμως τέτοια που να το φτάσει στα επίπεδα της Taycan που αγγίζει τους 1.000 ίππους ή τους ξεπερνά στην περίπτωση της Taycan Turbo GT.

Audi e-tron GT Prototype

Από τις εικόνες του καμουφλαρισμένου αυτοκινήτου βλέπουμε τα κεραμικά φρένα που κρύβονται πίσω από τους αεροδυναμικούς τροχούς. 

Παράλληλα βλέπουμε διαφορετικό κάλυμμα στην μάσκα εμπρός που συνδυάζεται με ανασχεδιασμένους αεραγωγούς, ενώ πίσω ο διαχύτης έχει άλλη σχεδίαση σε σχέση με το e-tron GT που γνωρίζουμε.

Audi e-tron GT Prototype

Oi μηχανικοί της Audi έχουν κάνει αλλαγές όχι μόνο στο σύστημα κίνησης αλλά και στις μπαταρίες για μεγαλύτερη αυτονομία. Ενδεικτικά, το νέο Taycan με την Performance Battery Plus έχει ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο 98,6 kWh, ενώ το βασικό μοντέλο αποκτά μια καθαρή μπαταρία 83,6 kWh. 

Διαβάστε Επίσης

Η ταχύτητα φόρτισης είναι επίσης αυξημένη, κάτι που δεν αποτελεί έκπληξη, δεδομένου ότι η τελευταία Taycan μπορεί πλέον να δεχτεί 320 kW αντί για 270 kW. 

Σε άλλα σημεία, η Audi έχει αναπτύξει ένα νέο σύστημα ανάρτησης με τέσσερα ξεχωριστά ενεργά αμορτισέρ διπλής βαλβίδας. Είναι κάτι που προέρχεται επίσης από την Porsche με προσαρμογή για την Audi, οι μηχανικοί της οποίας έχουν επιτύχει ρύθμιση στην ανάρτηση για μεγαλύτερη άνεση σε σύγκριση με την πιο "Track day" Taycan.

Audi e-tron GT Prototype

Η Audi σκοπεύει να παρουσιάσει το 2025 E-Tron GT αργότερα μέσα στη χρονιά και θα υπάρξουν αναβαθμίσεις σε όλη τη γκάμα, αφού θα βελτιωθούν και τα μικρότερα μοντέλα που τοποθετούνται κάτω από τα RS και RS Performance.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Best of Network