Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο τετρακίνητο plug-in υβριδικό SUV της BYD

Οδηγούμε στην Αθηναϊκή Ριβιέρα το τετρακίνητο BYD Seal U DM-i των 324 ίππων, το plug-in υβριδικό μοντέλο της εταιρείας, με εξελιγμένη τεχνολογία, ποιοτικό εσωτερικό, πλούσιο εξοπλισμό και σε σούπερ τιμή.

BYD SEAL U DM-i
BYD SEAL U DM-i
BYD SEAL U DM-i
BYD SEAL U DM-i
BYD SEAL U DM-i
BYD SEAL U DM-i
BYD SEAL U DM-i
BYD SEAL U DM-i
BYD SEAL U DM-i
BYD SEAL U DM-i
BYD SEAL U DM-i

Ήρθε και στην ελληνική αγορά το νέο Seal U DM-i που είναι το επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο της σειράς Seal U της BYD. Η επίσημη πρεμιέρα του θα πραγματοποιηθεί στα πλαίσια της επικείμενης έκθεσης Auto Athina 2024 μαζί με άλλα νέα μοντέλα της εταιρείας.

Το Seal U DM-i είναι ένα μεσαίο SUV με προσεγμένη ποιότητα φινιρίσματος και κατασκευής. Είναι περίεργο πως οι Κινέζοι κατασκευαστές προσφέρουν αυτή τη στιγμή μοντέλα εφάμιλλα ή και καλύτερα από τους παραδοσιακούς παίκτες του χώρου εγνωσμένης αξίας. Και δεν είναι μόνο το πόσο προσεγμένα είναι τα τελευταία χρόνια τα μοντέλα Made in China αλλά και το πόσο καλά λειτουργούν και στέκονται στο δρόμο.

BYD SEAL U DM-i

Η BYD είναι πλέον μια γιγαντιαία εταιρεία με portfolio πολλών προιόντων και υπηρεσιών και σε ότι αφορά στην αυτοκίνηση είναι ο αδιαφιλονίκητος πρωταγωνιστής στις πωλήσεις εξηλεκτρισμένων μοντέλων παγκοσμίως. Υπό τη σκέπη του brand BYD επιχειρούν επίσης οι εταιρείες Fangcheng, Denza και Yangwang με εξαιρετικά μοντέλα όπως διαπιστώσαμε δια ζώσης.

Επιστροφή στο νέο Seal U DM-i και το τεχνολογικό DNA της BYD είναι πανταχού παρών και σε αυτό το μοντέλο. Η μπαταρία, για παράδειγμα, αν και πολύ μικρότερη από αυτή των ηλεκτρικών μοντέλων της εταιρείας είναι τεχνολογίας "Blade Battery" που είναι ελαφρύτερη πιο αποδοτική και πιο ασφαλής στις συγκρούσεις. Επίσης το μοντέλο διαθέτει την ειδικά εξελιγμένη τεχνολογία Super DM της BYD που προσφέρει μια μοναδική εμπειρία χρήσης τόσο στη χρηστικότητα όσο και στην οικονομία.

BYD SEAL U DM-i

Η συγκεκριμένη τεχνολογία δίνει προτεραιότητα στην ηλεκτρική ισχύ με όσο το δυνατόν μικρότερη εξάρτηση από το καύσιμο, γεγονός που την καθιστά πιο φιλική προς το περιβάλλον, με μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση και χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου.

Από την άλλη, ο θερμικός κινητήρας των 1.5 λίτρων που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson είναι τόσο ήσυχος στη λειτουργία του που έχεις την εντύπωση πως οδηγείς ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο και όχι ένα plug-in υβριδικό.

Εμπορική διάθεση

Δύο εκδόσεις του Seal U DM-i θα διατεθούν στην αγορά. Η πρώτη φέρει την ονομασία Boost και προσφέρει απόδοση 218 ίππων με την μετάδοση κίνησης να αφορά τους μπροστινούς τροχούς. Εδώ ο θερμικός κινητήρας είναι ατμοσφαιρικός.

BYD SEAL U DM-i

Η δεύτερη έκδοση με την ονομασία Design διαθέτει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν σε κάθε άξονα τροχών) μαζί με τον θερμικό κινητήρα των 1,5 λίτρων που σε αυτή την έκδοση είναι υπερτροφοδοτούμενος αποδίδοντας συνδυαστικά 324 ίππους με μέγιστη ροπή στα 550 Nm. Η περίπτωση της έκδοσης Design είναι τετρακίνητη και ορίζει το κορυφαίο μοντέλο της σειράς Seal U DM-i.

Αμφότερες οι δυο εκδόσεις του μοντέλου εφοδιάζονται με μια μπαταρία με ενεργειακή χωρητικότητα 18,3 kWh που προσδίδουν στο Seal U DM-i αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία από 70 έως 80 χλμ. με την εταιρεία να έχει πραγματοποιήσει μετρήσεις σύμφωνα με τις οποίες σε καθημερινή αστική χρήση το 80% των διανυθέντων χιλιομέτρων γίνεται μόνο με ηλεκτρική ενέργεια ενώ μόλις στο 20% απαιτείται και η συμβολή του θερμικού κινητήρα.

BYD SEAL U DM-i

Στο θέμα της φόρτισης, τα νέα είναι επίσης καλά: και οι δυο εκδόσεις προσφέρουν τριφασική φόρτιση στα 11 kW από πηγή εναλλασσόμενου ρεύματος και 18 kW από πηγή DC. Σε ταχυφορτιστή ο χρόνος φόρτισης από 30-80% της μπαταρίας είναι 35 λεπτά. Επιπροσθέτως, το μοντέλο διαθέτει τεχνολογία V2L (Vehicle-to-Load) όπου υποστηρίζει φόρτιση εξωτερικών ηλεκτρικών συσκευών.

Στη μεζούρα

Με αμάξωμα μήκους 4,775 μ. και μεταξόνιο 2,765 μ. το Seal U DM-i είναι ένα ευρύχωρο SUV πλην του χώρου αποσκευών όπου τα διαθέσιμα 425 λίτρα κατατάσσονται στο κάτω άκρο της μεσαίας κατηγορίας. Το αμάξωμα έχει μελετημένη ηχομόνωση και πατά πάνω σε τροχούς διαμέτρου 19 ιντσών με ζάντες αλουμινίου.

BYD SEAL U DM-i

Η καμπίνα είναι ποιοτικά ενδεδυμένη και πλήρως ψηφιοποιημένη. Ο οδηγός έχει μπροστά του μια digital οθόνη 12,3 ιντσών ενώ υπάρχει και η κλασική περιστρεφόμενη κεντρική οθόνη 15,6'' που έχουμε δει σε όλη τη σειρά Seal.

Η συνδεσιμότητα εξυπηρετείται στο έπακρο από το Intelligent Cockpit System με πρωτόκολλο 4G, ενσωματωμένο Spotify και πλοήγηση HERE, ενσωμάτωση smartphone μέσω Android Auto ή Apple CarPlay και έξυπνο φωνητικό έλεγχο που μπορεί να ενεργοποιηθεί με τη φωνητική εντολή "Hi BYD". Το σύστημα χρησιμοποιεί ενημερώσεις Over-The-Air (OTA) για να παραμένει πλήρως επικαιροποιημένο. Το αυτοκίνητο προσφέρει επίσης απομακρυσμένο έλεγχο μέσω ειδικής εφαρμογής σε smartphone.

BYD SEAL U DM-i

Το μοντέλο διακρίνεται για την πληρότητα σε εξοπλισμό με κάμερες, προσαρμοζόμενο Cruise Control, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης προειδοποίηση οπίσθιας σύγκρουσης και πολλά άλλα. Το Head Up Display θα το βρείτε μόνο στην έκδοση Design.

Σε μια πρώτη εμπειρία με την τετρακίνητη έκδοση στην Αθηναϊκή Ριβιέρα θα λέγαμε πως το ισχυρό Seal U DM-i προσφέρει υψηλά περιθώρια πλευρικής πρόσφυσης με το αμάξωμα να είναι αρκετά στιβαρό στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης.

Σαφώς το μεγάλο απόβαρο των 2.100 κιλών είναι αισθητό σε σπορ ρυθμό όμως αυτή η συνθήκη αναγνωρίζεται σε όλα τα μεσαία-μεγάλα plug-in υβριδικά μοντέλα της αγοράς. Από την άλλη η κατευθυντικότητα είναι πολύ καλή αν και η κρεμαγιέρα έχει λίγο παραπάνω από αυτή την ηλεκτρική αίσθηση που έχουν πλέον όλα τα σύγχρονα μοντέλα.

Με τους 324 ίππους και την πρόσφυση που προσφέρει η τετρακίνηση, το κορυφαίο Seal U DM-i απαιτεί χρόνο μόλις 5.9'' για τα 0-100 χλμ./ώρα προσφέροντας μια αυτονομία της τάξεως των 1.080 χλμ. (από την μπαταρία και ένα ντεπόζιτο βενζίνης 60 λίτρων) για κάθε ανεφοδιασμό σύμφωνα με την μέτρηση WLTP.

BYD SEAL U DM-i

Θα το βρείτε σε πέντε διαφορετικούς χρωματισμούς αμαξώματος και σε δύο αποχρώσεις επενδύσεων στο εσωτερικό (πλήρως μαύρο και συνδυασμός μαύρου με καφέ).

Όπως όλα τα BYD υποστηρίζεται από εργοστασιακή εγγύηση 6 ετών και 8 ετών για μπαταρία και ηλεκτροκινητήρα. Η τιμή της 2κίνητης έκδοσης με τους 218 ίππους προσδιορίζεται στα 38.900 ευρώ ενώ της κορυφαίας με τους 324 ίππους ανεβαίνει στα 46.500 ευρώ.

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

Διαβάστε Επίσης

 

Best of Network